Μια τέτοια ενέργεια αποτελεί και η πρωτοβουλία ....
της Διοίκησης να εφαρμόσει πλήρη διαφάνεια στη διαδικασία των μεταθέσεων του Προσωπικού, με το νέο σύστημα ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων μεταθέσεων.
Το σύστημα δίνει την δυνατότητα σε όλους τους Εργαζόμενους του Οργανισμού, να διαπιστώσουν που υπάρχουν κενές θέσεις και στη συνέχεια να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτηση τους, βλέποντας παράλληλα ποιοι άλλοι Συνάδελφοι έχουν υποβάλει αίτηση για την ίδια θέση και τη σειρά κατάταξης έχουν με βάση τα μόρια που συγκεντρώνουν.
Βέβαια, επειδή ζούμε στα ΕΛΤΑ(!), επειδή δύσκολα ξεπερνιόνται οι κακές συνήθειες (ρουσφέτια), καλό θα είναι να υπάρξουν ασφαλιστικές δικλίδες και η δέσμευση πως οι μεταθέσεις για "υπηρεσιακούς λόγους" θα ελαχιστοποιηθούν-εξαφανιστούν και δεν θα έχουμε φαινόμενα το ρουσφέτι να γίνεται για υπηρεσιακούς λόγους.
Διαβάστε παρακάτω τη σχετική εγκύκλιο με τις αναλυτικές οδηγίες εφαρμογής της:
ΕΙΔΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
ΘΕΜΑ: Μετάθεση Προσωπικού.
(Ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων μετάθεσης)
Η
Επιχείρηση, στην προσπάθειά της για διαρκή προσαρμογή στο δυναμικά
μεταβαλλόμενο επιχειρησιακό περιβάλλον, επιδιώκει να εκσυγχρονίσει και
αναβαθμίσει τον τρόπο και τις διαδικασίες εσωτερικής επικοινωνίας και
διακίνησης εγγράφων, μέσω της περαιτέρω αξιοποίησης της υπάρχουσας τεχνολογίας
και της αποτελεσματικής χρήσης των τεχνολογικών εργαλείων που έχει στη διάθεσή
της (internet, intranet).
Στο πλαίσιο
αυτό, με στόχο την ενημέρωση όλων των εργαζομένων, με όρους διαφάνειας,
εγκυρότητας και ταχύτητας που διασφαλίζουν τα σύγχρονα εργαλεία, θέτει σε
εφαρμογή το πρόγραμμα «ΔΙΟΔΟΣ»
δηλαδή την ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων
μετάθεσης.
Μέσω της εν
λόγω εφαρμογής θα υποβάλλονται αιτήματα
μετάθεσης αποκλειστικά από Νομό σε Νομό με εξαίρεση τους υπαλλήλους των νομών
Αττικής και Θεσσαλονίκης οι οποίοι μπορούν να υποβάλουν αιτήματα μετάθεσης και
για τις Υπηρεσιακές Λειτουργίες των νομών όπου υπηρετούν. Ο κάθε
εργαζόμενος - χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί άμεσα και γρήγορα για
όλες τις κενές θέσεις εργασίας της Επιχείρησης, ανά νομό, Υπηρεσιακή Λειτουργία
και θέση εργασίας, καθώς και ποιοι υπάλληλοι έχουν υποβάλλει αίτημα μετάθεσης
στον ίδιο νομό.
Η ανωτέρω
διαδικασία πραγματοποιείται μόνο μέσω
του δικτύου του ΕΛΤΑ μέσω του εσωτερικού intranet της
Επιχείρησης, είναι απλή, κατανοητή, γρήγορη και γίνεται ως ακολούθως:
1. Ο
χρήστης ανοίγει όποιον φυλλομετρητή (browser) Internet
έχει εγκατεστημένο στον υπολογιστή του. Αυτός μπορεί να είναι ο προ-εγκατεστημένος
Internet Explorer
ή εναλλακτικά ο Firefox ή Chrome.
2. Αντικαθιστά
την διεύθυνση που υπάρχει στο επάνω μέρος της οθόνης (πχ: http://www.google.gr)
με την http://cihssrv2/hrm μόλις πατήσει “Enter” εμφανίζεται η εφαρμογή.
3. Για
να συνδεθεί ο χρήστης πληκτρολογεί στις ανάλογες θέσεις τον Κωδικό Αριθμό Μητρώου (ΚΑΜ), την Ημερομηνία Γέννησής του (για την
εισαγωγή της ημερομηνίας γέννησης πρέπει πρώτα να επιλεγεί το έτος γέννησης,
μετά ο μήνας γέννησης και τέλος η ημέρα γέννησης) και τέλος τον Αριθμό Φορολογικού
Μητρώου του (Α.Φ.Μ.). Στη
συνέχεια κάνει κλικ στο κουμπί με την λέξη «Είσοδος».
4. Στη
συνέχεια εμφανίζεται το κεντρικό μενού (στο οποίο αργότερα θα προστεθούν και
άλλες εφαρμογές), ο χρήστης κάνει «κλικ» πάνω στη λέξη «ΔΙΟΔΟΣ» και εισέρχεται στη εφαρμογή.
5. Ο
χρήστης αφού συνδεθεί βλέπει:
·
Τα στοιχεία του: ΚΑΜ, Ονοματεπώνυμο, Βαθμό
Μεταθετότητας, Υπηρεσιακή Λειτουργία που υπηρετεί, Βαθμό και Κλάδο.
·
Τη λίστα με τις διαθέσιμες κενές θέσεις εργασίας,
όπου σε κάθε θέση εμφανίζεται η Περ/κή Δ/νση, ο Νομός, η Υπηρεσιακή Λειτουργία,
η θέση εργασίας, ο αριθμός των κενών θέσεων, η ημερομηνία δημοσίευσής της και
στο τέλος η αίτηση. Για διευκόλυνσή σας, κάνοντας «κλικ» π.χ. πάνω στη λέξη
Νομός η λίστα με τις κενές θέσεις ταξινομείται κατά νομό με αλφαβητική σειρά με
φθίνουσα ή αύξουσα πορεία. Το ίδιο συμβαίνει κάνοντας «κλικ» και στις άλλες
επιλογές που υπάρχουν (Περιφερειακή, Υπ. Λειτουργία κλπ).
6. Δεξιά
από την κάθε κενή θέση και κάτω από την επικεφαλίδα «ΑΙΤΗΣΗ» βρίσκεται:
·
Ένα
εικονίδιο με ένα στυλό και σημειωματάριο όπου ο χρήστης μπορεί να αιτηθεί
·
Το
λεκτικό «Έχετε αιτηθεί» στη θέση που ο χρήστης έχει αιτηθεί.
7. Πατώντας το ανωτέρω εικονίδιο:
·
Εμφανίζεται μια δήλωση σχετικά με το αίτημα
μετάθεσης την οποία ο χρήστης πρέπει να αποδεχτεί.
·
Στη συνέχεια και αφού τσεκάρει το «O.K.» καταγράφεται το αίτημα της μετάθεσης
και παράλληλα εμφανίζεται λίστα με τους υπόλοιπους υπαλλήλους που έχουν αιτηθεί
μέχρι τη συγκεκριμένη εκείνη στιγμή, για την ίδια θέση, ταξινομημένη ως προς
τον Βαθμό Μεταθετότητας.
8. Τέλος,
χρησιμοποιώντας το μενού που βρίσκεται στο πάνω μέρος της οθόνης, ο χρήστης
μπορεί να επιστρέψει στη λίστα των κενών θέσεων πατώντας στη λέξη «Επιστροφή» ή
να βγει από την εφαρμογή πατώντας στη λέξη «Έξοδος».
Ύστερα
από τα ανωτέρω, και για την επιτυχή εφαρμογή του νέου τρόπου κατάθεσης των
αιτημάτων μετάθεσης από νομό σε νομό, σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:
·
Οι Προϊστάμενοι των Υπηρεσιακών Λειτουργιών ή οι
αρμόδιοι υπάλληλοι των Μεγάλων Μονάδων (π.χ. ΚΔΑ, ΚΑΤ κλπ) οι οποίοι
ασχολούνται με τα θέματα του προσωπικού θα πρέπει να δείξουν την απαραίτητη
προσοχή ώστε να κατανοήσουν σωστά τον τρόπο λειτουργίας της εφαρμογής,
προκειμένου αυτοί με τη σειρά τους να βοηθήσουν τους υπαλλήλους της δικαιοδοσίας
τους να υποβάλλουν σωστά το αίτημά τους.
·
Κατά την διαδικασία της υποβολής της
αίτησης (όταν κάνουμε «κλικ» στο εικονίδιο με το στυλό και το σημειωματάριο) θα
δίνεται ιδιαίτερη προσοχή και ο χρήστης πρέπει να είναι σίγουρος για την επιλογή του, αφού μετά την
καταχώριση το αίτημα δεν αλλάζει. Έτσι αποφεύγεται η άσκοπη αλληλογραφία επειδή
σε περίπτωση λάθους επιλογής, αυτή διορθώνεται μόνο από τους εξουσιοδοτημένους
υπαλλήλους της Δ/νσής ύστερα από γραπτό αίτημα του χρήστη – υπαλλήλου.
Εάν κάποιος υπάλληλος επιθυμεί να μετακινηθεί και σε άλλη θέση, μπορεί να
υποβάλει και νέο αίτημα με την παραπάνω διαδικασία. Σε περίπτωση κατά την οποία
ο υπάλληλος επιθυμεί να ανακαλέσει το αίτημά του θα υποβάλλει γραπτώς το αίτημά
του προς την Διεύθυνσή μας. Στο σημείο
αυτό σας τονίζουμε ότι εάν δεν υπάρχει κενή θέση καταχωρημένη στο πρόγραμμα δεν
μπορεί να υποβληθεί αίτημα μετάθεσης.
·
Ευνόητο είναι ότι με την έναρξη της ανωτέρω
διαδικασίας δεν θα υποβάλλονται πλέον γραπτά αιτήματα μετάθεσης από νομό σε
νομό εκτός των περιπτώσεων κατά την οποία θα ζητούνται αιτήσεις από την Δ/νσή
μας για κάποια συγκεκριμένη θέση (π.χ. Καταστήματα Αγ. Όρους) ή οι αιτούντες υπάλληλοι υπάγονται στον όρο Ζ3
παρ. α, της από 06-06-2002 ΕΣΣΕ Προσωπικού ΕΛΤΑ (μετάθεση για λόγους υγείας και για τα νοσήματα που αναφέρονται στον
ανωτέρω όρο).
·
Επειδή υπάρχει ακόμη περιορισμένος αριθμός
Υπηρεσιακών Λειτουργιών οι οποίες δεν έχουν πρόσβαση στο Internet, οι υπάλληλοι των εν λόγω
Υπηρεσιών θα ενημερώνονται για τις κενές θέσεις από τον Προϊστάμενο του Κεντρικού Καταστήματος ή Μονάδας Διανομής που υπάγονται
και στη συνέχεια για την υποβολή του αιτήματός τους πρέπει ή να μεταβούν στο
κοντινότερο Κατάστημα ή Μονάδα Διανομής, όπου υπάρχει πρόσβαση στο Internet ή να εξουσιοδοτήσουν
εγγράφως τον Προϊστάμενο του Κεντρικού
Καταστήματος ή της Μονάδας Διανομής για αυτή την ενέργεια.
·
Επίσης σας γνωρίζουμε ότι, επειδή η συνεχιζόμενη
αναδιάρθρωση της οργανωτικής δομής των Υπηρεσιακών Λειτουργιών της Επιχείρησης,
επιφέρει τροποποιήσεις στην κατανομή των θέσεων εργασίας ή εάν
μια κενή θέση καλυφθεί με μετάθεση, αναγκαστικά θα υπάρχουν και οι
αντίστοιχες αλλαγές - τροποποιήσεις στις κενές θέσεις στην ανωτέρω εφαρμογή.
·
Τέλος όσες αιτήσεις μετάθεσης από νομό σε νομό
έχουν υποβληθεί μέχρι την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής «ΔΙΟΔΟΣ» παύουν να ισχύουν, παραμένουν όμως στο αρχείο μας μαζί με
τα οποιαδήποτε επισυναπτόμενα δικαιολογητικά, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν σε
περίπτωση μετάθεσης για εξαιρετικούς λόγους, καθώς και για την υποστήριξη
αιτημάτων που θα υποβληθούν με την ανωτέρω εφαρμογή.
Η παραπάνω εφαρμογή τίθεται σε ισχύ άμεσα από
την κοινοποίησή της και παρακαλούνται όλοι οι Προϊστάμενοι των Υπηρεσιακών
Λειτουργιών της Επιχείρησης να μεριμνήσουν ώστε να ενημερωθεί όλο το προσωπικό.
Είμαστε στη διάθεσή σας: τηλ. 3353167,3353229) για οποιαδήποτε
διευκρίνιση.