Πηγή: http://settea.blogspot.com/2010/04/interattica.html
Σύμφωνα με το σωματείο εργαζομένων ταχυδρομικών & ταχυδρομικών επιχειρήσεων Αττικής Σ.Ε.Τ.Τ.Ε.Α., η εταιρεία ταχυμεταφορών INTERATTICA ανακοίνωσε την Παρασκευή 9/4/2010 την αναστολή λειτουργίας των εργασιών της.
Ολόκληρη η ανακοίνωση:
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ & ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ
"ΑΘΗΝΑ 10/04/2010ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Την Παρασκευή 09/04/2010 η εταιρεία DPD INTERATTICA εντελώς αιφνιδιαστικά ανακοίνωσε αναστολή λειτουργιών, πετώντας στον δρόμο 214 εργαζόμενους!!.
Η άμεση αντίδραση των συναδέλφων να παραμείνουν στον χώρο εργασίας τους περιφρουρώντας τα...
δικαιώματα τους , ήταν μια αποφασιστική κίνηση που είχε σαν αποτέλεσμα να πιεστεί η διοίκηση της εταιρείας στην κατεύθυνση καταβολής των αποζημιώσεων.
Η INTERATTICA ιδρύθηκε το 1990, το 2001 εξαγοράστηκε κατά 66% από την τράπεζα Πειραιώς, από το 2006 κατόπιν νέας εξαγοράς κατά 86% είναι μέλος της geopost θυγατρική του ομίλου LA POST (ΓΑΛΛΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ).
Για το έτος 2008 η εταιρεία DPD INTERATTICA είχε συνολικά έσοδα 12 εκατομμυρίων ευρώ. Από το ιστορικό της εταιρείας προκύπτει ότι η INTERATTICA ήταν μια από τις 4 –5 μεγαλύτερες εταιρείες ταχυμεταφοράς – ταχυδρόμησης.
Η ανάπτυξη της INTERATTICA οφείλετε αποκλειστικά στην προσπάθεια και στον κόπο των εργαζόμενων της, τα συσσωρευμένα κέρδη της εταιρείας ήταν αυτά που προσέλκυσαν την τράπεζα Πειραιώς και την LA POST.
Την πρώτη χρονιά ¨ύφεσης¨ τόσο το ντόπιο όσο και το ξένο κεφάλαιο αποχωρούν από την εταιρεία αφήνοντας ξεκρέμαστους τους εργαζόμενους και τις οικογένειες τους.
ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠ-ΛΗΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ.
Σε μια εποχή ¨κρίσης¨ το κανόνι της INTERATTICA κάνει τους εργαζομένους του κλάδου μας πιο αποφασισμένους για αγώνες , ο Σ.Ε.Τ.Τ.Ε.Α που από την πρώτη στιγμή βρέθηκε στο πλευρό των συναδέλφων τονίζει την ανάγκη ο αγώνας να συνεχιστεί με αποφασιστικότητα και περιφρούρηση μέχρι να υλοποιηθούν οι αποφάσεις της Γενικής Συνέλευσης των εργαζομένων. Η πείρα έχει δείξει πως στα αφεντικά δεν πρέπει να έχεις καμιά εμπιστοσύνη, το κλαδικό σωματείο Σ.Ε.Τ.Τ.Ε.Α σε περίπτωση μη τήρησης των συμφωνηθέντων από την μεριά της εταιρείας, θα κλιμακώσει τον αγώνα με όρους μαζικού κινήματος και θα συμπαρασταθούμε στους συναδέλφους τόσο στον δρόμο όσο και στα δικαστήρια.
Τέλος καταγγέλλουμε την A.C.S την μεγαλύτερη εταιρεία στον κλάδο, η οποία ως πρώτη διδάξασα του ορισμού¨ franchise¨ πρωτοστατεί και πάλι στον ορισμό ¨συγχώνευση εταιρειών¨ καθώς απορροφά όλο το πελατολόγιο της INTERATTICA.
Τόσο στην περίπτωση ¨ franchise¨ όσο και στην περίπτωση ¨ συγχώνευση¨ η A.C.S θέλει να αυξήσει τα κέρδη της μέσω της μείωσης του εργατικού κόστους.
Δηλαδή ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ = ΚΕΡΔΗ, ή ΜΗ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ INTERATTICA = ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΕΡΔΗ.
Η συμπαιγνία A.C.S – INTERATTICA εισάγει μια νέα εποχή, την εποχή της απολύτου απελευθερωμένης ταχυδρομικής αγοράς στην Ελλάδα, επιλογή που στηρίζουν - καθοδηγούν η Ευρωπαϊκή Ένωση ο Σ.Ε.Β και οι ντόπιες κυβερνήσεις.
Μόνη απάντηση σε αυτές της επιλογές που δημιουργούν κρίση και ύφεση είναι οι αγώνες μας, ενωμένοι θα απαντήσουμε με απεργίες , διαδηλώσεις, καταλήψεις.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
- ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ
- ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ A.C.S ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ
Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ - ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ"
Δικό μας σχόλιο:
Εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράσταση μας προς τους συναδέλφους, πρώην εργαζόμενους της INTERATIKA.
Από την ανακοίνωση του σωματείου συμπεραίνουμε πως μάλλον δεν πρόκειται ακριβώς για λουκέτο, αλλά πέρασμα με πλάγιο τρόπο του πελατολογίου της INTERATTICA στην ACS.
Η ACS σύμφωνα με την ανακοίνωση θα πάρει τη δουλειά της εταιρίας που κλέινει, αλλά όχι και τις υποχρεώσεις της απέναντι στους εργαζόμενους.
Πάντως επειδή οι πελάτες δεν είναι πρόβατα να κατευθύνονται από τον τσοπάνη, δεν σημαίνει πως όλοι θα πάνε στην ACS.
Είναι λοιπόν ευκαιρία για τις δικές μας ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, να διεκδικήσουν ένα μέρος αυτού του πελατολογίου.
Πως όμως θα γίνει αυτό, όταν ακόμη η θυγατρική εταιρία μας δεν έχει διοίκηση;;;;
Επιτέλους!!!! Κινηθείτε!!!! Ο χάρτης της Ταχυδρομικής αγοράς αλλάζει και εμείς κοιμόμαστε. Δεν παρουσιάζονται τέτοιες ευκαιρίες καθημερινά!!!!