Κλείνουν το ΚΕΚ ;;;
Μοναδικό σου στήριγμα στην νέα οικονομική πραγματικότητα!!!
Βασική ασφαλιστική δικλείδα εργασιακής ασφάλειας και αξιοπρέπειας!!!
Κινητήριος μοχλός επιχειρηματικής και προσωπικής σου ανάπτυξης!!!
Αιχμή του δόρατος στην απελευθέρωση και στον ανταγωνισμό!!!
Πρόσφατη έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Οτάβας του Καναδά έδειξε ότι μια άνοδος κατά 1% του επιπέδου εκπαίδευσης του εργατικού δυναμικού της χώρας - βελτίωσης ή αύξησης του διανοητικού κεφαλαίου - σχετίζεται με αύξηση 2,5% στην παραγωγικότητα της εργασίας και με άνοδο 1,5% στο ΑΕΠ κατά κεφαλή. Σε άλλη έρευνα μια αύξηση 10% στο ανθρώπινο κεφάλαιο αυξάνει μακροπρόθεσμα κατά 9% το ΑΕΠ κατά κεφαλή. Επίσης οι μελέτες του ΟΟΣΑ δείχνουν ότι τα χρήματα που επενδύονται στην εκπαίδευση φέρνουν χρηματικές αποδόσεις μεγαλύτερες από τα πραγματικά επιτόκια.
Έτσι για κάθε ευρώ που επενδύεται στην εκπαίδευση και κατάρτιση και κατά συνέπεια για την ...
βελτίωση της ποιότητας ή και την αύξηση του διανοητικού κεφαλαίου οι επιχειρήσεις μακροπρόθεσμα παίρνουν πίσω τελικά περισσότερα χρήματα καθώς αυξάνεται ο ρυθμός ανάπτυξης και επιτυγχάνεται ποικιλοτρόπως η δημιουργία κερδών σε όλο το φάσμα της παραγωγής.Οι πιο ανταγωνιστικές οικονομίες και άρα οι πιο κερδοφόρες είναι αυτές που παράγουν και αξιοποιούν περισσότερες και καλύτερες γνώσεις και πληροφορίες που έχουν τη δυνατότητα να φέρουν καινοτομικό πνεύμα και υψηλότερη παραγωγικότητα. Κάθε αύξηση του διανοητικού κεφαλαίου αυξάνει τις αποδόσεις του φυσικού (πάγιου) κεφαλαίου για το λόγο αυτό απαιτείται σώρευση και των δύο ειδών κεφαλαίου παράλληλα.
Όμως οι έρευνες έχουν δείξει ότι δεν αρκεί μόνο να επενδυθούν χρήματα στην ανάπτυξη του διανοητικού κεφαλαίου της επιχείρησης χρειάζεται επί πλέον σωστή οργάνωση, κατάλληλο θεσμικό πλαίσιο και κυρίως πολιτική και κοινωνική συναίνεση καθώς και ευελιξία.
Δυστυχώς όμως όλα τα παραπάνω φαίνεται να τα αγνοεί πλήρως η Κεντρική Κυβέρνηση γιατί πως αλλιώς μπορεί κανείς να εξηγήσει ότι η «εξυγίανση» του δημόσιου τομέα περιλαμβάνει και την κατάργηση του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης των ΕΛΤΑ (δημοσίευμα εφημερίδας Ημερησία 06.05.2010).
Με την εν λόγω προσέγγιση όχι μόνο δεν μπορεί να υπηρετηθεί ο εθνικός σκοπός «η σωτηρία της χώρας» αλλά ούτε να πείσουν, με αυτό, και τους πλέον καλόπιστους εργαζόμενους. Το μόνο που πετυχαίνουν και πείθουν είναι ότι διευρύνουν ακόμα περισσότερο τις κοινωνικές και εργασιακές ανισότητες, ολοκληρώνουν τον εργασιακό μεσαίωνα και τη φτώχεια και στηρίζουν, μετά τους δανειστές, τα ντόπια οικονομικά ή άλλα συμφέροντα και στο χώρο της επαγγελματική κατάρτισης.
Άραγε ποια είναι η γνώμη τόσο του καθ' ύλην αρμόδιου Υπουργείου Παιδείας και Δια βίου Μάθησης για τις ενέργειες του συναρμόδιου Υπουργείου όσο και του Πρωθυπουργικού Συμβούλου αρμόδιου για την δια βίου μάθηση ;;;
Μήπως όλα εντάσσονται στην κρατούσα χρόνια αντίληψη ότι η γνώση και ο πολιτισμός αυτής της χώρας είναι προνόμιο και αποκλειστικός τομέας μόνο για λίγους και αρεστούς ;;;
Άραγε ποιος θα μπορούσε, ειδικά σήμερα, με τέτοιες ενέργειες να αρνηθεί ότι το σχέδιο που χρόνια εξυφαίνεται ενάντια στη χώρα και κυρίως στο λαό της και έχει σαν βασικό στόχο να κτυπηθεί η γλώσσα και ο πολιτισμός δεν το υπηρετούν τέτοιες αποφάσεις ;;;
Μήπως οι αρεστοί της εξουσίας, γνωστοί πάτρωνες των θεμελιωδών αυτών στοιχείων εθνικής μας ταυτότητας, που τα διαφεντεύουν και τα κατευθύνουν, ως άλλοι πραίτωρες, στο δρόμο της προσωπικής προβολής και των συμφερόντων τους ;;;
Κύριοι της Κυβέρνησης πρέπει να ξέρετε ότι,
Τα ελλείμματα και το νοικοκύρεμα του Δημόσιου αλλά και του Ιδιωτικού τομέα δεν αντιμετωπίζονται με τον τρόπο αυτό αλλά:
όταν οι επιτήδειοι που φάγανε τις επιδοτήσεις με εικονικές παραγωγές και επενδύσεις στον αγροτικό και μεταποιητικό τομέα, καθώς και στο τομέα των υπηρεσιών σταματήσουν να συνεχίζουν ανενόχλητοι το δρόμο τους,
όταν οι επιτήδειοι του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα σταματήσουν να παίρνουν γρηγορόσημο ή μίζες ή φακελάκια ενώ ταυτόχρονα ταλαιπωρούν και καταδιώκουν τους λοιπούς απλούς και νομοταγείς πολίτες
όταν οι 8.000 περίπου οικονομικοί «άρχοντες» του τόπου σταματήσουν να ζουν σε βάρος των πολιτών και του Κράτους και καταβάλουν άμεσα και με τόκο όσα χρωστάνε από την χρόνια φοροδιαφυγή ή φοροαποφυγή τους και την εισφοροδιαφυγή τους.
όταν οι επιστήμονες σταματήσουν να διοργανώνουν σεμινάρια επανένταξης των ανέργων στην αγορά εργασίας όχι για να πλουτίζουν, μέσα από τις επιχορηγήσεις της ΕΕ, αλλά για να συμβάλλουν στη διαρθρωτική και μακροχρόνια μείωση της ανεργίας,
όταν οι μεγάλες επιχειρήσεις και τα επώνυμα στελέχη της αγοράς σταματήσουν να καταβροχθίζουν τους οικονομικούς πόρους που διατέθηκαν για τον εκσυγχρονισμό της χώρας η οποία παραμένει χρόνια τώρα σχεδόν τριτοκοσμική στο δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα,
όταν οι γιατροί που λαμβάνουνε μίζες 30% για χρησιμοποίηση προσθετικών υλικών σε εγχειρήσεις να σταματήσουν να παίρνουν φακελάκια και να φοροδιαφεύγουν,
όταν οι λαθρέμποροι των καυσίμων και οι κάθε είδους μεσάζοντες σταματήσουν να αισχροκερδούν κυρίως σε βάρος του μικρού και μεσαίου καταναλωτή παίζοντας με τις τιμές και την ποιότητα, χωρίς πρόβλημα,
όταν οι τοκογλύφοι των τραπεζών σταματήσουν να δίνουν με 19% πλαστικό χρήμα και να στεγνώνουν την αγορά από ρευστότητα φροντίζοντας μόνο για την κερδοφορία τους.
Για το λόγο αυτό, αν όντως το δημοσίευμα είναι αληθινό,
Κύριοι της κυβέρνησης σας λέμε ότι :
Χρειάζονται στρατηγικές σε βάθος, όραμα και στοχοπροσήλωση, διάθεση για παρέμβαση και ρήξεις με όσα ανωτέρω αναφέρθηκαν και κυρίως άνθρωποι που θα γίνονται κάθε μέρα και καλύτεροι μέσα από τη δια βίου μάθηση, τη βελτίωση των επαγγελματικών τους προσόντων και την ελεύθερη πρόσβαση στην πληροφορία θέτοντας ως οδηγό αυτής της πορείας εκείνο που είχε πει ο αρχαίος ρήτορας Ισοκράτης τον 3ο π.χ. αιώνα :
Αν έχεις ζήλο να μαθαίνεις, θα αποκτήσεις πλείστες γνώσεις. Ό,τι γνωρίζεις, διατήρησέ το με τις συνεχείς μελέτες κι ό,τι δεν το έμαθες ακόμη, απόκτησέ το με τη διαρκή σπουδή.
08-05-2010
www.paspaase.gr