Οι περιστολές δαπανών στα ΕΛΤΑ οδήγησαν, παρά την κρίση, σε κέρδη προ φόρων που έφθασαν τα 7 εκατ. ευρώ για το α΄ εξάμηνο του 2010, όπως τονίζει μιλώντας στο «Βήμα» ο διευθύνων σύμβουλος κ. Χρ. Βαρσάμης.
- Εν μέσω της κρίσης βλέπουμε τα ΕΛΤΑ να παρουσιάζουν κέρδη. Τι συνέβη;
«Η ενίσχυση των ΕΛΤΑ εν όψει της πλήρους απελευθέρωσης της ταχυδρομικής αγοράς το 2013, η περιστολή των λειτουργικών δαπανών και η ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών, με στόχο την επιστροφή των ΕΛΤΑ στην κερδοφορία εντός του τρέχοντος έτους, αποτελούν τις βασικές προτεραιότητές μας.
Η εφαρμογή αυτής της πολιτικής απέδωσε ήδη τους πρώτους καρπούς.
Μέσα στο α΄ εξάμηνο του 2010 η επιχείρηση παρουσιάζει κέρδη προ φόρων περί τα 7 εκατ. ευρώ, αφού κατάφερε να περιορίσει σημαντικά τα λειτουργικά έξοδα της επιχείρησης, εφαρμόζοντας μια νέα στρατηγική επαναδιαπραγμάτευσης των ενοικίων των καταστημάτων και των κτιρίων διοίκησης, ελέγχου των ελαστικών δαπανών, αλλά και λόγω της μείωσης των δαπανών μισθοδοσίας στο...
πλαίσιο της περικοπής των μισθών στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα».
- Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το τέλος του χρόνου;
«Προωθούμε νέα χρηματοοικονομικά προϊόντα του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου καθώς και ασφαλιστικά προϊόντα της θυγατρικής εταιρείας Ρost Ιnsurance, αλλά θα συνεχίσουμε στην κατεύθυνση μείωσης των δαπανών που θα επιφέρουν οι αλλαγές στη λειτουργία της εταιρείας σε συνεργασία με τους εργαζομένους.
Στόχος μας είναι η πώληση χρηματοοικονομικών και ασφαλιστικών προϊόντων να αποτελέσει σταδιακά βασικό πυλώνα των εσόδων της εταιρείας, παράλληλα βέβαια με την ενίσχυση της βασικής μας δραστηριότητας που είναι το επιστολικό ταχυδρομείο. Στρατηγική μας επιλογή είναι και η περαιτέρω διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων και των υπηρεσιών που διατίθενται μέσω των ταχυδρομικών καταστημάτων στο νέο περιβάλλον της απελευθέρωσης της ταχυδρομικής αγοράς».
- Τους προηγούμενους μήνες όμως παρατηρήθηκαν προβλήματα στη διανομή της αλληλογραφίας. Πώς το αντι μετωπίζετε;
«Αναμφισβήτητα η ποιότητα είναι ο κρίσιμος παράγοντας για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των ΕΛΤΑ και τη διασφάλιση της ανάπτυξής του. Προς αυτή την κατεύθυνση καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια και αξίζει να σημειωθεί ότι παρά τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν τους προηγούμενους μήνες στη διανομή της αλληλογραφίας λόγω έλλειψης προσωπικού- θέμα το οποίο έχει διευθετηθεί σε ικανοποιητικό βαθμό- ο δείκτης αξιοπιστίας της αλληλογραφίας εσωτερικού (επίδοση ταχυδρομικών αντικειμένων εντός τριών εργάσιμων ημερών) διαμορφώθηκε τον Ιούνιο του 2010 σε 98,7%, σε σχέση με 98,0% τον αντίστοιχο μήνα του 2009».
Πηγή: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46&ct=16&artId=311783&dt=06/08/2010#ixzz0vqtHWsCh