Γράφει ο Θεσσαλονικιός:
Συνάδελφοι ταχυδρόμοι, απ' ότι φαίνεται την μείωση του προσωπικού στις 8697 οργανικές θέσεις θα τις καλύψουν απ' το κόψιμο των τμημάτων.
Τουλάχιστον αυτό φαίνεται από τις πρώτες.. καρατομήσεις που έχουν γίνει στους τομείς του Κ.Τ. Θεσσαλονίκης.
Ίσως να έγινε και αυτό που είπε συνδικαλιστής - παράγοντας: "Θα τους γα.......... στο κεντρικό όταν γίνει η χαρτογράφηση" [στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί].
Μήπως δεν του άρεσε το αποτέλεσμα των εκλογών του συνδικάτου τον Οκτώβρη του 2009?
Μήπως γιατί κατάφερε η Ανεξάρτητη κίνηση ταχυδρόμων να εκλέξει έναν αντιπρόσωπο στην ΠΟΣΤ?
Ή μήπως επειδή δεν καταφέρνει να μαντρώσει τους συναδέλφους [εκτός από ορισμένους] στην συγκεκριμένη μονάδα βγάζει τόση χολή?
Φυσικά η χαρτογράφηση άρχισε με τον παλιό παραδοσιακό τρόπο χειροκίνητα και όχι με το GIS. Βλέπεται και αυτό χάθηκε στην πορεία.
Η αλήθεια είναι πως μειώθηκε η δουλειά, αλλά ας μου πεί κάποιος όταν συνεχίζει ο κάθε συνάδελφος να μπαίνει στις ίδιες οικοδομές με λιγότερη αλληλογραφία είναι δυνατόν να έχει μειωθεί κατά 2 με 2,5 ώρες ο καθημερινός χρόνος εργασίας?
Και να σκεφθεί κάποιος ότι χρησιμοπιοούνται οι νόρμες της χαρτογράφησης του 2000-2001.
Παρόντες στην διαδικασία και δύο μέλη του συνδικάτου που ρωτάνε τους συναδέλφους αν έχουν κάποια αντίρρηση με στοιχεία.
Ποιά στοιχεία συνάδελφοι αφού το παιχνίδι είναι τελειωμένο πριν καν ξεκινήσει.
Ποιόν νομίζουν ότι κοροιδεύουν?
Ας το θυμούνται αυτό οι συνάδελφοι της πλειοψηφούσας παράταξης......
Εμείς τουλάχιστον κουβαλάμε την τσάντα, όχι σαν κάποιους άλλους.
Θα περιμένουμε να δούμε και τους τομείς κάποιων συνδικαλιστών πώς θα διαμορφοθούν.
Μας χαρακτηρίζει η υπομονή.