1 Φεβ 2011

Ανακοίνωση της ΔΑΚΕ ΕΛΤΑ (Εσωτερικής Εκμετάλευσης)


Τη χρονιά που πέρασε εκατοντάδες έμπειροι Ταχυδρομικοί, μπροστά στη διαφαινόμενη νέα μείωση των μισθών μας και με δεδομένο ότι το ύψος των τελευταίων αποτελεί κατά κύριο λόγο τη βάση υπολογισμού της σύνταξης, αποχώρησαν από τον ΕΛΤΑ, λόγω... συνταξιοδότησης.
Οι αποχωρήσεις των συναδέλφων συνεχίζονται και φέτος με τον ίδιο ρυθμό και παράλληλα-όπως συνέβη και πέρυσι-όσοι φεύγουν δεν αντικαθίστανται με νέες προσλήψεις.
Η κατάσταση στα Κομβικά, αλλά και στα Καταστήματα έχει γίνει αφόρητη.
Οι πελάτες του Οργανισμού, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των Εργαζόμενων, εξυπηρετούνται με μεγάλη δυσκολία και κάποιες φορές πλημμελώς.
Οι συνάδελφοι υποφέρουν καθώς  εργάζονται σε ρυθμούς και συνθήκες που αντικειμενικά είναι απάνθρωπες.
Η υλοποίηση του προγράμματος χορήγησης κανονικών αδειών, ακόμη και των υπολοίπων του 2010, είναι αδύνατη.
Η Διοίκηση του ΕΛΤΑ, πριν από μια εβδομάδα , προκειμένου να στελεχώσει κενές θέσεις Επιστολικού Ταχυδρομείου,  προχώρησε σε προκήρυξη για πρόσληψη Έκτακτου Προσωπικού και συγκεκριμένα Διανομέων και Οδηγών.
Προκήρυξη που έχει μειωμένο αριθμό Εκτάκτων κατά 40% σε σχέση με πέρυσι, αλλά πάντως θα λύσει αρκετά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μονάδες του Επιστολικού, λόγω έλλειψης προσωπικού.
Αντίθετα για την Εσωτερική Εκμετάλλευση, μέχρι και σήμερα, δεν έχει γίνει τίποτα παρότι μετά τις 20 Φεβρουαρίου, θα αποχωρήσουν οι Έκτακτοι της προηγούμενης προκήρυξης και το πρόβλημα στην εύρυθμη λειτουργία των Καταστημάτων και των Κομβικών θα γίνει ανεξέλεγκτο.
Πρόσθετα και παράλληλα επισημαίνουμε ότι:
-   Δεν στελεχώθηκαν οι θέσεις ευθύνης ( τις περισσότερες από τις οποίες καλύπτει ο Κλάδος μας)  σε Τομεακά και Τμηματικά Καταστήματα, ορισμένες δε εξ’ αυτών δεν προκηρύχθηκαν καν. Στα Καταστήματα που η στάθμη τους είναι κατώτερη Τμήματος τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα, ακόμη πιο πρόχειρα. Μόλις υπάρξει κάποια αποχώρηση  βάζουν τους Διευθυντές των Κεντρικών να ψάξουν «στο πόδι» για «εθελοντές». Δεν προγραμματίζει δηλαδή η Κεντρική Διοίκηση, τον τρόπο κάλυψης της Διεύθυνσης ΟΛΩΝ των Καταστημάτων, ούτε ασχολείται με το πως θα αναπληρωθεί ένας Προϊστάμενος Καταστήματος στην περίπτωση που απουσιάζει (π.χ. με κανονική άδεια).
-   Δεν έχει καθορίσει (η Διοίκηση του ΕΛΤΑ), το μέγεθος της ελάχιστης σύνθεσης του κάθε Καταστήματος , με κριτήριο τη στάθμη του, τον κύκλο εργασιών του κλπ.
-  Υλοποιούνται και δρομολογούνται μετακινήσεις ικανών συναδέλφων από την παραγωγή σε επιτελικές θέσεις, στα πλαίσια «εξυπηρετήσεων», που αποτελούν και τη μεγάλη «αδυναμία» της Διοίκησης του ΕΛΤΑ. Μετακινήσεις που πλήττουν καίρια την εύρυθμη λειτουργία και την προοπτική του Οργανισμού.
ΤΕΛΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΔΙΟΙΚΗΣΗ
Επειδή η κατάσταση που επικρατεί είναι απαράδεκτη και είναι πιθανό να υπάρξουν παρενέργειες που η Διοίκηση, κατά την προσφιλή της τακτική θα προσπαθήσει να τις μεταθέσει στο προσωπικό