8 Φεβ 2011

Δεύτερο εξώδικο των Οδηγών προς τη Διοίκηση

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ Ή ΑΡΧΗΣ  ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

Της Επιχειρησιακής Συνδικαλιστικής Οργάνωσης στα ΕΛΤΑ με την επωνυμία:... «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΔΗΓΩΝ ΤΕΧΝΙΤΩΝ ΕΛΤΑ», που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Κωνσταντινουπόλεως, αριθμός 177, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.

                                               Κατά

Του Οργανισμού με την επωνυμία «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ» και διακριτικό τίτλο «ΕΛΤΑ» που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Απελλού, αριθμός 1, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.

Κοινοποίηση
1.Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, που εδρεύει στον δήμο Παπάγου, οδός Αναστάσεως, αριθμός 2, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.
2.Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών και με διακριτικό τίτλο «ΠΟΣΤ», που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Αριστοτέλους, αριθμός 11-15, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.

Κύριοι
Το Προεδρείο του Διοικητικού Συμβουλίου του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΟΔΗΓΩΝ ΤΕΧΝΙΤΩΝ ΕΛΤΑ συμμετείχε για ένα τρίμηνο περίπου σε διαπραγματεύσεις με την Γενική Διεύθυνση Επιστολικού Ταχυδρομείου, παρουσία (σε δύο από τις συναντήσεις και στην τελευταία) του Προεδρείου της ΠΟΣΤ, για την εξεύρεση ιδανικής λύσης στην μετακίνηση των οδηγών από το παλαιό ΚΔΑ στο νέο αυτοματοποιημένο κέντρο διαλογής του Κρυονερίου και στην αναμόρφωση των δρομολογίων στην Αττική.

Οι εκπρόσωποι μας συναισθανόμενοι την κρισιμότητα των περιστάσεων και την σημερινή οικονομική συγκυρία με σοβαρότητα και σύνεση έκαναν πολλά βήματα πίσω από πάγιες κλαδικές θέσεις του Συλλόγου μας, προκειμένου να βρεθεί μια ικανοποιητική λύση που θα εξυπηρετούσε αφενός τα συμφέροντα του οργανισμού, αφετέρου θα διευκόλυνε τα μέλη του Συλλόγου μας που πρόκειται να επιβαρυνθούν σημαντικά σε δαπάνες και χρόνο από την σχεδιαζόμενη μετακίνηση.

Στα μέσα Δεκεμβρίου έγινε τριμερής συνάντηση στα γραφεία της Διοίκησης σας με την συμμετοχή του Γενικού Διευθυντή κ. Σάββα Δάνδολου (και υπηρεσιακών παραγόντων), του Προεδρείου της ΠΟΣΤ και εκπροσώπων του Συλλόγου μας και του Συλλόγου Διαμετακομιστών ΕΛΤΑ. Καταλήξαμε σε ένα κατ' αρχήν σχεδιασμό, με την απαίτηση των εκπροσώπων μας, (η οποία έγινε δεκτή από όλους του παρευρισκόμενους), εφόσον ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις να υπογραφεί κοινή συμφωνία, που να αποτυπώνει τα συμφωνηθέντα. Οι λεπτομέρειες του κατ' αρχήν σχεδιασμού αποτυπώθηκαν σε κείμενο που μοιράστηκε σε όλους.
Το σενάριο του προβλεπόμενου ανασχεδιασμού των διαβιβάσεων στην Αττική παρουσιάζει ένα σημαντικό όφελος για τον οργανισμό που σύμφωνα με την Γενική Διεύθυνση Επιστολικού Ταχυδρομείου θα ανέλθει στο ποσό των 564.720 € ετησίως.
 
Ύστερα από πρόταση του Γενικού Διευθυντή, συμφωνήθηκε ομόφωνα η δημιουργία μιας πενταμελούς επιτροπής, αποτελούμενης από τρεις εκπροσώπους της Διοίκησης, έναν εκπρόσωπο του Συλλόγου μας και έναν εκπρόσωπο του Συλλόγου των Διαμετακομιστών, η οποία αμέσως μετά τις εορτές των Χριστουγέννων θα προχωρούσε στην αναμόρφωση των δρομολογίων των υπηρεσιακών οχημάτων στην  Αττική.

Η επιτροπή ξεκίνησε τις εργασίες της και μετά από τρεις συνεδριάσεις ο Γενικός  Διευθυντής κ. Σάββας Δάνδολος πρόσθεσε ακόμη ένα μέλος (5+1) με το επιχείρημα ότι επρόκειτο για τον αρμόδιο τομεάρχη των διαβιβάσεων. Δεν γνωρίζουμε αν ήταν δική του άποψη, ή αν του επιβλήθηκε, σίγουρα πάντως επρόκειτο για μια αντιδεοντολογική κίνηση στα συμφωνηθέντα (ο τομεάρχης θα μπορούσε να είχε προταθεί εξ αρχής). Παρά τις επιφυλάξεις μας δεν φέραμε αντίρρηση, προκειμένου να προχωρήσει το έργο της επιτροπής.

Όμως με μεγάλη μας έκπληξη, στις αρχές της περασμένης εβδομάδας, διαπιστώσαμε πως ο Γενικός Διευθυντής κ. Σάββας Δάνδολος τροποποίησε και πάλι την σύνθεση της επιτροπής, προσθέτοντας αυτή τη φορά ως μέλος τον Γενικό Γραμματέα της ΠΟΣΤ.

Όταν συγκροτήθηκε η επιτροπή, όπως σας αναφέρουμε παραπάνω, ήταν παρόντα τα μέλη του Προεδρείου της ΠΟΣΤ τα οποία και συμφώνησαν στον αριθμό και την σύνθεση της επιτροπής, χωρίς να εκφράσουν την παραμικρή αντίρρηση.
 
Εύλογα μας δημιουργούνται τα ερωτήματα:
Από πού προέκυψε  η διεύρυνση των μελών της επιτροπής (5+2);
Τι σκοπιμότητες εξυπηρετεί;
Είναι προσωπική απόφαση του Γενικού Διευθυντή, ή του επιβλήθηκε;
Υπάρχει εκπρόσωπος του Προεδρείου της ΠΟΣΤ σε καμιά άλλη επιτροπή, από τις δεκάδες που λειτουργούν αυτή την περίοδο στον ανασχεδιασμό άλλων υπηρεσιακών λειτουργιών σε όλη τη χώρα;
Από την στιγμή που υπάρχουν ήδη δύο εκπρόσωποι εργαζομένων στην επιτροπή, χρειάζεται και τρίτος και μάλιστα αυτού του επιπέδου;
Ποιος μπορεί να γνωρίζει καλύτερα από τους οδηγούς τις λεπτομέρειες εκτέλεσης των υπηρεσιακών δρομολογίων;
Από την στιγμή που πρόκειται για ένα καθαρά κλαδικό ζήτημα που θεσμικά το χειρίζεται το αρμόδιο Πανελλαδικό κλαδικό Σωματείο, που ο νόμος του δίνει το δικαίωμα της απευθείας διαπραγμάτευσης με την Διοίκηση, γιατί η Διοίκηση εμπλέκει υπερκείμενο δευτεροβάθμιο όργανο;

Επειδή δεν μπορούμε πλέον να σας παρακολουθήσουμε, συγκαλέσαμε εκτάκτως το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μας την Τετάρτη 26.01.2011 με αποκλειστικό θέμα συζήτησης την υπαναχώρηση της Διοίκησης του ΕΛΤΑ στα κατ' αρχήν συμφωνηθέντα.

Ύστερα από την διαλογική συζήτηση που έγινε, τα μέλη του Διοικητικού συμβουλίου του Συλλόγου μας είμαστε πλέον πεπεισμένα πως:
Η Διοίκηση χειραγωγείται από παραδιοικητικό μηχανισμό.
Εμπλέκεται σε επικίνδυνα συνδικαλιστικά παιγνίδια.
Η πρακτική της Διοίκησης κρύβει σκοπιμότητες σε βάρος της εύρυθμης λειτουργία των διαβιβάσεων του οργανισμού και κατά των εργασιακών δικαιωμάτων των μελών μας.

Το διοικητικό Συμβούλιο του Πανελληνίου Συλλόγου Οδηγών Τεχνιτών ΕΛΤΑ κατά την έκτακτη συνεδρίαση του στις 26.01.2011

Αποφάσισε ομόφωνα:
(παρόντα 8 από τα 9 μέλη του)

1.     Να αποσύρει τον εκπρόσωπο του από την συγκεκριμένη επιτροπή. (Σας έχουμε ήδη ενημερώσει προφορικά για το θέμα).
2.     Να σας δηλώσει πως δεν δεσμεύεται από τις μέχρι σήμερα συζητήσεις για την εξεύρεση  σεναρίου μετακίνησης των Οδηγών στο νέο κέντρο διαλογής.
3.     Να ενημερώσει το αρμόδιο υπουργείο πως με τις ενέργειες της η Διοίκηση ουσιαστικά δυναμιτίζει την προσπάθεια περιστολής των λειτουργικών δαπανών των διαβιβάσεων του οργανισμού κατά 564.720 ευρώ,που το σενάριο που μέχρι σήμερα επεξεργαζόμασταν, προέβλεπε.
4.     Να σας δηλώσει τέλος, πως εάν προχωρήσετε στη διαμόρφωση οποιουδήποτε σεναρίου μετακίνησης των Οδηγών στο νέο κέντρο διαλογής και στην δημιουργία νέων δρομολογίων, χωρίς την δική μας συμμετοχή, δεν το αποδεχόμαστε και δεν πρόκειται να το υλοποιήσουμε.Τετελεσμένες αποφάσεις για μας χωρίς εμάς δεν πρόκειται να περάσουν.

Παρά το γεγονός της λήψης της παραπάνω απόφασης, το Προεδρείο του ΔΣ του Συλλόγου μας εξάντλησε κάθε περιθώριο διαλόγου μαζί σας (με Διευθύνοντα Σύμβουλο & αρμόδιο Γενικό Διευθυντή) από τις 27.01.2011 μέχρι και σήμερα, ώστε να αποφευχθεί η διαφαινόμενη σύγκρουση Συλλόγου - Διοίκησης με ολέθρια αποτελέσματα για το Ταχυδρομείο. 
Δυστυχώς επιμένετε στην αδιάλλακτη στάση σας, αναγκάζοντας μας να προβούμε σε κάθε νόμιμη ενέργεια για την προάσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων μας.

Επιφυλασσόμενοι κάθε νόμιμου δικαιώματος ημών.

Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής εντέλλεται να επιδώσει την παρούσα προς όσους απευθύνεται και σε όσους κοινοποιείται, όπως νόμιμα εκπροσωπούνται, προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας ταύτη ολόκληρη στην έκθεση επιδόσεως του.

                             Αθήνα 4 Φεβρουαρίου 2011
                                   Με απόφαση του Δ.Σ.

                       Ο Πρόεδρος                       Ο Γ. Γραμματέας
                     Γιάννης Βερίγος                     Νίκος Κιούσης


Πηγή: driverselta.blogspot.com