Το όνειρο της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, την ώρα που η αμόλυβδη είναι απλησίαστη, μπορει να γίνει...
πραγματικότητα.Ο νέος υπουργός Περιβάλλοντος Γιώργος Παπακωνσταντίνου άνοιξε το δρόμο λέγοντας χαρακτηριστικά: "θα επανεξετάσουμε την απαγόρευση στην Αθήνα και στη Θεσσαλονικη. Οι σύγχρονες τεχνολογίες έχουν οδηγήσει όλες τις ευρωπαϊκές χώρες σε αυτή την κατεύθυνση"
Σημερα, η τιμή αγοράς ενός πετρελαιοκίνητου είναι αυξημένη έως 10% σε σχέση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο. Ωστόσο, η τιμή του πετρελαίου κίνησης είναι, τουλάχιστον σήμερα, 20 λεπτά χαμηλότερη από την αμόλυβδη, τα πετρελαιοκίνητα απαιτούν αραιότερα σέρβις ενώ θα πληρώνουν και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας εξαιτίας της μειωμένης εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα.
Επισης, τα πετρελαιοκίνητα καίνε λιγοτερο καύσιμο για την ίδια απόσταση: Για παράδειγμα ενα μικρομεσαίο βενζινοκίνητο 1400 κυβικών θέλει 6,5 λίτρα για 100 χιλιόμετρα, ενώ ένα πετρελαιοκίνητο 1600 κυβικών θέλει έως και δύο λίτρα λιγότερα.
Πηγή: http://www.nooz.gr/