21 Ιουν 2011

"Η πελατοκεντρική φιλοσοφία" έφερε το «χρυσό» στην Minoan

Το «χρυσό μετάλλιο» της ακτοπλοΐας για τρίτη συνεχή χρονιά κατέκτησε η Minoan Lines στην κατηγορία της ακτοπλοϊκής εταιρείας με την...
καλύτερη φήμη για το 2011, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας πανελλαδικής έρευνας Famous Brands που διενεργείται από την Tradelink Reputation Research and Consultancy.

Η έρευνα διεξήχθη τηλεφωνικά σε δείγμα 1.000 ερωτώμενων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Κατά την απονομή του βραβείου ο Διευθύνων Σύμβουλος της Minoan Lines κ. Αντώνης Μανιαδάκης, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «αισθανόμαστε υπερήφανοι για το αποτέλεσμα των προσπαθειών μας που επιβεβαιώνεται από τη θετική ανταπόκριση των καταναλωτών στην έρευνα "Famous Brands 2011"».

Πρόσθεσε ακόμη ότι «η Minoan Lines, με πελατοκεντρική φιλοσοφία, όραμα, αξίες, γνώση και έμφαση στο τρίπτυχο ποιότητα, αξιοπιστία, επαγγελματισμός, αποτελεί υπόδειγμα επιχειρηματικής πρωτοπορίας και σημείο αναφοράς τόσο σε πανελλαδικό όσο και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο».
Πηγή: http://www.dealnews.gr/