Τελικά τι συμβαίνει με τις επισκευές των μεταφορικών μέσων του ΕΛΤΑ;;;
Διαβάζουμε στο με αριθμό πρωτ. 1.1.1/654/21.6.2011 έγγραφο της Διοίκησης του ΕΛΤΑ προς το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, πως με τις διαρθρωτικές αλλαγές που έγιναν στις διαδικασίες συντήρησης και επισκευής των μεταφορικών μέσων του...
ΕΛΤΑ:
|
κλικ για μεγέθυνση |
|
Το εικονιζόμενο φορτηγό αυτοκίνητο ΙΗΒ 5339 μάρκας SCANIA οφέλιμου φορτίου 15 τόννων, χωρητικότητας 24 κοντέινερς, παραμένει ακινητοποιημένο από 5 Απριλίου 2011 εξ αιτίας της μη αποκατάστασης της ζημιάς που βλέπετε στην φωτογραφία.
Τέτοια αυτοκίνητα διαθέτει τρία όλα κι όλα ο ΕΛΤΑ.
Έχει την πολυτέλεια να έχει κάποιο να κάθεται τέσσερεις μήνες;
Για ποιά ανταπόκριση σε συντομότερους χρόνους αναφέρεται η Διοίκηση;
Πόσο είναι το κόστος απόσβεσης ενός τέτοιου φορτηγού που δεν δουλεύει τέσσερεις ολόκληρους μήνες;
Τα συμπεράσματα δικά σας.