12 Ιουλ 2012

ΣΥΡΙΖΑ: «Καμία ιδιωτικοποίηση δημόσιων επιχειρήσεων»

«Όταν η κυβέρνηση μιλά για ‘εξυγίανση’, υπονοεί τη διάλυση ήδη υγιών δημοσίων επιχειρήσεων», υποστήριξε βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ«Όταν η κυβέρνηση μιλά για ‘εξυγίανση’, υπονοεί τη διάλυση ήδη υγιών δημοσίων επιχειρήσεων», υποστήριξε βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ
Τη θέση του ΣΥΡΙΖΑ «να μην προχωρήσει καμία ιδιωτικοποίηση δημόσιων επιχειρήσεων», υπογράμμισε η βουλευτής της ....
παράταξης, Ηρώ Διώτη, σε συνάντηση που είχε με εκπροσώπους εργαζομένων τού ΟΣΕ.
Η κ. Διώτη εξέφρασε την πλήρη αντίθεση τού ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ σε όλα τα σενάρια «ξεπουλήματος» τού Οργανισμού και υποστήριξε ότι «όταν η κυβέρνηση μιλά για ‘εξυγίανση’, υπονοεί τη διάλυση ήδη υγιών δημοσίων επιχειρήσεων».
Επιπλέον, ανέφερε ότι τα ελλείμματα στον ΟΣΕ προέκυψαν, κυρίως, γιατί χρεώθηκε ο ΟΣΕ το κόστος δανεισμού για δημιουργία των υποδομών του, ενώ σε όλες τις χώρες οι υποδομές επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό, καθώς, επίσης, και ότι ο Οργανισμός εμφανίζει θετικό πρόσημο στα λειτουργικά του αποτελέσματα, τα οποία προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) φτάνουν, για το 2011, τα 25,1 εκατ. ευρώ.
Επίσης, η κ. Διώτη σημείωσε ότι το μοντέλο που επιχειρείται σήμερα να εφαρμοστεί «έχει αποδειχθεί πανευρωπαϊκά αποτυχημένο» και παρέπεμψε σε παραδείγματα προηγμένων χωρών της Ευρώπης, όπου, ενώ -όπως συμπλήρωσε- επιχειρήθηκε ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων «αποτύχανε και πλέον, σήμερα, έχουν δημόσιο χαρακτήρα».
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ, οι εργαζόμενοι υποστήριξαν ότι ο σιδηρόδρομος σήμερα δεν παράγει ελλείμματα και ότι η κυβέρνηση θα πρέπει, αντί να επιχειρεί την εκποίησή του, να τον χρησιμοποιήσει ως μοχλό ανάπτυξης.
Ακόμη, ανέφεραν ότι βασικές παράμετροι για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, είναι η αξιοποίηση του υφισταμένου προσωπικού του ΟΣΕ για την ταχύτερη ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού του κεντρικού άξονα, η επιθετική είσοδος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις εμπορευματικές μεταφορές, για αύξηση των εσόδων, καθώς και η αναβάθμιση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών στους επιβάτες τού τρένου.
Πηγή: 24h.gr