Σε νέες αγορές πλοίων προχωρούν οι έλληνες εφοπλιστές μπροστά στο
ενδεχόμενο φορολόγησης καταθέσεων αλλά και λόγω πτώσης της αξίας των
πλοίων.
Σύμφωνα με ανταπόκριση από το Λονδίνο, που προβάλλει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg,...
έλληνες εφοπλιστές προβαίνουν ολοένα περισσότερο στην αύξηση του στόλου τους για να επωφεληθούν από την πτώση στις τιμές των πλοίων, αλλά και για να αποφύγουν ενδεχόμενη φορολόγηση των καταθέσεων, ανάλογη με εκείνη που επιβλήθηκε στην Κύπρο.
Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, πέντε περίπου εφοπλιστές δήλωσαν προς ναυλομεσιτική εταιρεία, ότι το ενδεχόμενο φορολόγησης των καταθέσεων αποτελεί έναν από τους λόγους που τους ωθούν στην αγορά πλοίων. Ειδικός αναλυτής επισημαίνει, ότι ο σημαντικότερος λόγος που οι τοπικοί πλοιοκτήτες αύξησαν πρόσφατα την αγορά πλοίων είναι λόγω της πτώσης της αξίας τους, σε ιστορικό χαμηλό επίπεδο, σε συνδυασμό με τον κυπριακό φόρο, μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Επίσης, υποστηρίζεται, ότι τα μεσιτικά γραφεία πώλησης πλοίων προβλέπουν πως και άλλοι εφοπλιστές, προερχόμενοι από τις προβληματικές χώρες του ευρωπαϊκού νότου (όπως την Ιταλία και την Ισπανία) θα ακολουθήσουν το ελληνικό παράδειγμα.
Πηγή:http://www.newsbeast.gr
Σύμφωνα με ανταπόκριση από το Λονδίνο, που προβάλλει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg,...
έλληνες εφοπλιστές προβαίνουν ολοένα περισσότερο στην αύξηση του στόλου τους για να επωφεληθούν από την πτώση στις τιμές των πλοίων, αλλά και για να αποφύγουν ενδεχόμενη φορολόγηση των καταθέσεων, ανάλογη με εκείνη που επιβλήθηκε στην Κύπρο.
Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, πέντε περίπου εφοπλιστές δήλωσαν προς ναυλομεσιτική εταιρεία, ότι το ενδεχόμενο φορολόγησης των καταθέσεων αποτελεί έναν από τους λόγους που τους ωθούν στην αγορά πλοίων. Ειδικός αναλυτής επισημαίνει, ότι ο σημαντικότερος λόγος που οι τοπικοί πλοιοκτήτες αύξησαν πρόσφατα την αγορά πλοίων είναι λόγω της πτώσης της αξίας τους, σε ιστορικό χαμηλό επίπεδο, σε συνδυασμό με τον κυπριακό φόρο, μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Επίσης, υποστηρίζεται, ότι τα μεσιτικά γραφεία πώλησης πλοίων προβλέπουν πως και άλλοι εφοπλιστές, προερχόμενοι από τις προβληματικές χώρες του ευρωπαϊκού νότου (όπως την Ιταλία και την Ισπανία) θα ακολουθήσουν το ελληνικό παράδειγμα.
Πηγή:http://www.newsbeast.gr