Σε νέα μείωση των δαπανών μισθοδοσίας για
το 2013 προσβλέπει η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Συγκεκριμένα, οι δαπάνες
μισθοδοσίας θα ....
φτάσουν φέτος τα 30 εκατ. έναντι 35,2 εκατ. το 2012 και
93,9 εκατ. το 2010. Με άλλα λόγια, από το 2010 έως σήμερα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα
έχει «κουρέψει» τα 2/3 των δαπανών μισθοδοσίας! Φαντάζει λογικό, αν
αναλογιστεί κανείς ότι η εταιρεία απασχολεί περί τους 860 εργαζομένους
έναντι 1.650 πριν από 3 χρόνια.
Σε επίπεδο οικονομικού αποτελέσματος, η εταιρεία πέρασε σε λειτουργική κερδοφορία 1,2 εκατ. το 2012, με πρόβλεψη 7,5 εκατ. το 2013. Η άνοδος των λειτουργικών κερδών έχει να κάνει και με την άνοδο των εμπορευματικών μεταφορών, καθώς τα έσοδα του συγκεκριμένου τομέα αναμένεται να φτάσουν τα 24 εκατ. το 2013.
Γενικότερα, επιδίωξη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Θανάσης Ζηλιασκόπουλος στο 11ο Συνέδριο Νοτιοανατολικής Ευρώπης για τις Εταιρείες Διεθνούς Διαμεταφοράς και Logistics, που διεξήχθη την Αθήνα, είναι να καταστεί κυρίαρχος πάροχος στην περιοχή των Βαλκανίων. Αυτό θα συμβεί εφόσον πάει καλά η συμφωνία με την Cosco και την ΗΡ και επιτευχθούν παρόμοιες συμφωνίες (σε εξέλιξη βρίσκονται διαπραγματεύσεις). Υπενθυμίζεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται σε φάση ιδιωτικοποίησης. Η σχετική εκδήλωση ενδιαφέροντος αναμένεται τον Ιούνιο.