24 Ιουλ 2013

Δεν λύνεται ένα πρόβλημα, δημιουργώντας ένα άλλο.


Τις τελευταίες ημέρες γινόμαστε μάρτυρες ενός τεράστιου ντόμινο μετακινήσεων Συναδέλφων (μεταθέσεων & αποσπάσεων) εντός της Αττικής, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της μεγάλης έλλειψης Προσωπικού στις παραγωγικές μονάδες, αφού βρισκόμαστε στα τέλη Ιουλίου και προσλήψεις ....
εποχικών Εργαζομένων δεν έχουμε ακόμη και όπως όλα δείχνουν δεν θα έχουμε πριν το Σεπτέμβριο. 

Αποφάσισε λοιπόν η Διοίκηση: 

1ο. Να μεταθέσει Συναδέλφους που ανήκουν στους κλάδους της διανομής και της Εσωτερικής Εκμετάλλευσης, μέσω των Περιφερειακών Διευθύνσεων Επιστολικού και Δικτύου Λιανικής, από τις κεντρικές υπηρεσίες στη παραγωγή. Μέχρι εδώ σωστά. Από εδώ και πέρα άρχισαν τα παρατράγουδα. Έπιασαν δουλειά διάφοροι παραγοντίσκοι για να καθορίσουν που θα πάνε και αν θα πάνε(!) αυτοί οι Συνάδελφοι.
Δημιουργώντας έτσι ένα θέμα παράπλευρων μετακινήσεων Συναδέφων που δεν ανήκουν στη παραπάνω κατηγορία.

2ο. Να εκδώσει εβδομαδιαίες αποσπάσεις Συναδέλφων που ανήκουν στις κεντρικές υπηρεσίες, προκειμένου αυτοί να συνδράμουν αφενός στο έργο της παραγωγής στα κέντρα διαλογής του ΚΔΑ και του ΚΑΤ, αφετέρου για να δοθούν κάποιες ημέρες κανονικής άδειας στους Συναδέλφους που εργάζονται εκεί..
Τέτοιες ενέργειες έχουν ξαναγίνει και στο παρελθόν σε περιόδους αυξημένης δουλειάς. Συνήθως γινόταν για την ομαλή και έγκαιρη διεκπεραίωση της εορταστικής αλληλογραφίας (τις καλές εποχές) παραμονές Χριστουγέννων και Πάσχα.
Μια τέτοια κίνηση όμως, ειδικά στη σημερινή περίοδο της μεγάλης έλλειψης Προσωπικού, πρέπει να γίνεται με προσοχή και όχι με σπασμωδικές κινήσεις που φέρνουν τις περισσότερες φορές τα αντίθετα από τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα. 
Δεν διαλύεις μια υπηρεσία για να βοηθήσεις υποτίθεται ελάχιστα μια άλλη. 
Οι αποσπασθέντες Συνάδελφοι ούτε το έργο της διαλογής γνωρίζουν, ούτε πρόκειται να το μάθουν σε μια εβδομάδα που διαρκεί η απόσπαση τους.
Και εν τέλει τι κερδίζει ο Οργανισμός από τις εβδομαδιαίες αποσπάσεις π.χ. των τεχνικών του Συνεργείου Οχημάτων στο ΚΔΑ και το ΚΑΤ, την ώρα που θα χρειαστεί να πληρώσει πολλαπλάσια ποσά σε ιδιωτικά συνεργεία για να αποκαταστήσουν τις βλάβες των αυτοκινήτων, που οι αποσπασμένοι τεχνικοί θα επισκεύαζαν.