Πολύ μεγάλες διαστάσεις λαμβάνει πλέον το θέμα των μεταβιβάσεων ΙΧ
που έχουν κατατεθειμένες πινακίδες κυκλοφορίας στις εφορίες όλης της
χώρας, καθώς καμία μεταβίβαση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί αν δεν
προσκομίσει ο έμπορος ή ιδιώτης καταναλωτής ασφαλιστήριο συμβόλαιο στον
εφοριακό ώστε να .... προβεί στην άρση της ακινησίας και στη συνέχεια να
συνεχίσει στην μεταβίβαση του οχήματος.
Το συγκεκριμένο θέμα δεν έχει να κάνει όμως μόνο με τις
πωλήσεις ΙΧ αλλά αφορά και εκείνα που πρόκειται να εξαχθούν σε άλλη
χώρα!
Δεκάδες είναι οι καταγγελίες για τη δημιουργία κυκλωμάτων από ασφαλιστικούς πράκτορες που έναντι 30 ευρώ εκδίδουν το πολυπόθητο ασφαλιστήριο συμβόλαιο της... μίας ημέρας, ώστε να μπορέσουν οι έμποροι ή ιδιώτες καταναλωτές να μεταβούν με αυτό στις εφορίες για να προβούν στην άρση ακινησίας και στη συνέχεια να μπορέσουν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία πώλησης ή εξαγωγής του οχήματος.
Τα συγκεκριμένα συμβόλαια σύμφωνα με στελέχη της αγοράς δεν είναι δυνατό να είναι γνήσια, καθώς για την έκδοση του ασφαλιστήριου συμβολαίου χρειάζονται τουλάχιστον 20 ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης της αίτησης ασφάλισης. Ωστόσο επισημαίνουν πως οι περισσότερες εφορίες τα δέχονται και προβαίνουν στην άρση της ακινησίας, ώστε να προχωρήσει η μεταβίβαση ή εξαγωγή των οχημάτων που έχουν κατατεθειμένες πινακίδες.
Οσα αυτοκίνητα βέβαια προορίζονται για εξαγωγή θα πρέπει οι κάτοχοί τους να γνωρίζουν πως θα πρέπει να καταβάλλουν και τα Τέλη Κυκλοφορίας που στις περισσότερες περιπτώσεις αγγίζουν έως και το 50% της αξίας πώλησής τους στο εξωτερικό, αφού αφορούν σε αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.
Ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος έχει ήδη αποστείλει στο Υπουργείο Οικονομικών υπόμνημα ώστε να βρεθεί άμεση λύση στο πρόβλημα που έχει «παγώσει» στην αγορά αυτοκινήτου ενώ σύμφωνα με την Ημερησία υπομνήματα ή τηλεφωνικές επαφές με στελέχη του υπουργείου έχουν πραγματοποιήσει εταιρείες χρονομίσθωσης, τράπεζες και ιδιώτες καταναλωτές.
Οι τράπεζες μάλιστα που διαθέτουν εταιρείες χρονομίσθωσης έχουν αναθέσει το θέμα στα νομικά τμήματά τους ώστε να μπορέσουν να βρουν τη λύση άμεσα με τη χρήση κάποιου νόμου.
Δεκάδες είναι οι καταγγελίες για τη δημιουργία κυκλωμάτων από ασφαλιστικούς πράκτορες που έναντι 30 ευρώ εκδίδουν το πολυπόθητο ασφαλιστήριο συμβόλαιο της... μίας ημέρας, ώστε να μπορέσουν οι έμποροι ή ιδιώτες καταναλωτές να μεταβούν με αυτό στις εφορίες για να προβούν στην άρση ακινησίας και στη συνέχεια να μπορέσουν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία πώλησης ή εξαγωγής του οχήματος.
Τα συγκεκριμένα συμβόλαια σύμφωνα με στελέχη της αγοράς δεν είναι δυνατό να είναι γνήσια, καθώς για την έκδοση του ασφαλιστήριου συμβολαίου χρειάζονται τουλάχιστον 20 ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης της αίτησης ασφάλισης. Ωστόσο επισημαίνουν πως οι περισσότερες εφορίες τα δέχονται και προβαίνουν στην άρση της ακινησίας, ώστε να προχωρήσει η μεταβίβαση ή εξαγωγή των οχημάτων που έχουν κατατεθειμένες πινακίδες.
Οσα αυτοκίνητα βέβαια προορίζονται για εξαγωγή θα πρέπει οι κάτοχοί τους να γνωρίζουν πως θα πρέπει να καταβάλλουν και τα Τέλη Κυκλοφορίας που στις περισσότερες περιπτώσεις αγγίζουν έως και το 50% της αξίας πώλησής τους στο εξωτερικό, αφού αφορούν σε αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.
Ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος έχει ήδη αποστείλει στο Υπουργείο Οικονομικών υπόμνημα ώστε να βρεθεί άμεση λύση στο πρόβλημα που έχει «παγώσει» στην αγορά αυτοκινήτου ενώ σύμφωνα με την Ημερησία υπομνήματα ή τηλεφωνικές επαφές με στελέχη του υπουργείου έχουν πραγματοποιήσει εταιρείες χρονομίσθωσης, τράπεζες και ιδιώτες καταναλωτές.
Οι τράπεζες μάλιστα που διαθέτουν εταιρείες χρονομίσθωσης έχουν αναθέσει το θέμα στα νομικά τμήματά τους ώστε να μπορέσουν να βρουν τη λύση άμεσα με τη χρήση κάποιου νόμου.
Read more: newsbomb.gr