Με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας (Γενικής Παιδείας) για τους
υποψήφιους ημερήσιων και εσπερινών Λυκείων (ΓΕΛ) και των ημερήσιων και
εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Β’) ξεκίνησαν σήμερα οι
πανελλαδικές εξετάσεις....
Οι μαθητές εξετάστηκαν στο θέμα: «Τα φαινόμενα που αποδεικνύουν το έλλειμμα της ανθρωπιάς» και «Δραστηριότητες ατομικές και συλλογικές που αποσκοπούν στον περιορισμό του ελλείμματος ανθρωπιάς».
Πρόκειται για ένα δοκίμιο του Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου «Ο Σύγχρονος Άνθρωπος», που αναφέρεται στον ανθρωπισμό.
Έπεσε διάνα το zougla.gr
Το zougla.gr, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος έπεσε διάνα στα θέματα SOS που είχε επιλέξει.
Η ηλεκτρονική μας εφημερίδα σε συνεργασία με τη φιλόλογο Μάχη Ηλιοπούλου πρότεινε για το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας τα εξής θέματα: Διάλογος-συνεργασία η λύση στα αδιέξοδα, τουρισμός-περιβάλλον, ανθρωπιστική κρίση-κοινωνική αλληλεγγύη, οικογένεια-γλώσσα (πυλώνες διατήρησης του έθνους), παγκοσμιοποίηση-ειρήνη λαών.
Πατήστε εδώ για να δείτε τις απαντήσεις
Πηγή:http://www.zougla.gr
Οι μαθητές εξετάστηκαν στο θέμα: «Τα φαινόμενα που αποδεικνύουν το έλλειμμα της ανθρωπιάς» και «Δραστηριότητες ατομικές και συλλογικές που αποσκοπούν στον περιορισμό του ελλείμματος ανθρωπιάς».
Πρόκειται για ένα δοκίμιο του Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου «Ο Σύγχρονος Άνθρωπος», που αναφέρεται στον ανθρωπισμό.
Έπεσε διάνα το zougla.gr
Το zougla.gr, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος έπεσε διάνα στα θέματα SOS που είχε επιλέξει.
Η ηλεκτρονική μας εφημερίδα σε συνεργασία με τη φιλόλογο Μάχη Ηλιοπούλου πρότεινε για το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας τα εξής θέματα: Διάλογος-συνεργασία η λύση στα αδιέξοδα, τουρισμός-περιβάλλον, ανθρωπιστική κρίση-κοινωνική αλληλεγγύη, οικογένεια-γλώσσα (πυλώνες διατήρησης του έθνους), παγκοσμιοποίηση-ειρήνη λαών.
Πατήστε εδώ για να δείτε τις απαντήσεις
Πηγή:http://www.zougla.gr