Αυξημένα
έσοδα κατά 2,3% σημείωσε η παγκόσμια ταχυδρομική βιομηχανία, τους
πρώτους 6 μήνες του 2014, σύμφωνα με την IPC (International Post
Corporation).
Όπως εκτιμά η ίδια, η άνοδος ....
οφείλεται αφενός στην περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων που σημειώνει το e-commerce παγκοσμίως, αφετέρου στις αυξημένες προσπάθειες των ταχυδρομείων για διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων τους.
Η ενθαρρυντική αυτή εικόνα αποτυπώνεται στην κατά 4,8% άνοδο των εσόδων από τα δέματα και την express αλληλογραφία, εν συγκρίσει με το α’ εξάμηνο του 2013.
Τα έσοδα του παραδοσιακού ταχυδρομείου παρέμειναν σταθερά, κατά την εξεταζόμενη περίοδο, γεγονός που επιβεβαιώνει την επιβράδυνση της μείωσης των εσόδων του επιστολικού ταχυδρομείου. Σύμφωνα με την IPC, αυτό μπορεί να εξηγηθεί εν μέρει από το ενδιαφέρον που υπάρχει τελευταία για το διαφημιστικό ταχυδρομείο.
Σχολιάζοντας
τα παραπάνω ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της IPC, Herbert-Michael
Zapf τονίζει ότι «τα ταχυδρομεία προορίζονται να διαδραματίσουν το
μεγαλύτερο παίκτη στην αγορά του e-commerce -που αναπτύσσεται με
διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης- καθώς μπορούν να φτάσουν σε κάθε πελάτη.
Είναι
ανάγκη όμως, να αναπτύξουν τέτοια χαρακτηριστικά, ώστε να κατασταθούν
απόλυτη επιτυχία στον εν λόγω κλάδο και να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς
τους από τα έσοδα που θα τους αποφέρει το ηλεκτρικό εμπόριο.
Η
IPC υποστηρίζει απόλυτα αυτή την προσπάθεια, μέσω του προγράμματος
Interconnect, παρέχοντας στα ταχυδρομεία και τους ανθρώπους τους την
απαραίτητη τεχνική υποστήριξη, για να προσφέρουν στους πελάτες τους ένα
ομοιογενές δίκτυο διεθνούς e-commerce».
Β. Βεγιάζη
Πηγή: metaforespress.gr