Σε
επανασχεδιασμό της στρατηγικής τους προχωρούν οι ταχυδρομικές
επιχειρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, λόγω της στροφής της συμπεριφοράς των
καταναλωτών προς το ηλεκτρονικό εμπόριο, σύμφωνα με την «Επισκόπηση Αγορών Τηλεπικοινωνιακών και Ταχυδρομικών Υπηρεσιών για το 2014» της ΕΕΤΤ. Την
ίδια στιγμή, ...
πτωτική πορεία καταγράφει η ζήτηση για τις παραδοσιακές
υπηρεσίες επιστολικού ταχυδρομείου που αποτέλεσαν, για πολλές δεκαετίες,
τον πυλώνα ανάπτυξης των ταχυδρομικών επιχειρήσεων.
Σε εγχώριο επίπεδο, τα έσοδα της ελληνικής ταχυδρομικής αγοράς, το 2014, είναι αυξημένα κατά 4,8%, σε σχέση με το 2013, φτάνοντας τα 590 εκατ. ευρώ, έχοντας διακινήσει 496 εκατ. ταχυδρομικά αντικείμενα, 7,7% περισσότερα από την προηγούμενη χρονιά.
Η αύξηση των εσόδων αποδίδεται στην ενίσχυση του μεριδίου των δεμάτων, λόγω της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Οι προβλέψεις για το 2015 παραμένουν θετικές, καθώς αναμένεται έξι στους δέκα διαδικτυακούς καταναλωτές να αυξήσουν την αξία των διαδικτυακών αγορών τους.
Το
μερίδιο εσόδων του ΦΠΚΥ, που μέχρι το 2009 κατείχε περίπου το 60% των
συνολικών εσόδων της ταχυδρομικής αγοράς, μειώθηκε, το 2014, στο 46%,
γεγονός που οφείλεται κυρίως στην μείωση των εσόδων από δέματα, όπου
κυριαρχούν οι επιχειρήσεις ταχυμεταφορών.
Το
2014, στην αγορά της Καθολικής Υπηρεσίας, πέραν του ΦΠΚΥ,
δραστηριοποιούνταν έντεκα επιχειρήσεις με Ειδική Άδεια, έναντι επτά επιχειρήσεων το 2013, γεγονός που οφείλεται στην απελευθέρωση της ελληνικής ταχυδρομικής αγοράς από 01-01-2013.
Στην αγορά των ταχυμεταφορών, δραστηριοποιήθηκαν 365 επιχειρήσεις.
Οι ταχυδρομικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΚΥ,
στρέφονται πλέον σε πελατοκεντρικές στρατηγικές, βασισμένες στην
τεχνολογία και αναπτύσσουν καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, με στόχο
την επίτευξη υψηλότερου μεριδίου αγοράς, σύμφωνα με την ΕΕΤΤ.
Αναλυτικές πληροφορίες, στο επισυναπτόμενο αρχείο.
Συνημμένα αρχεία: EETT2014_1.pdf
Πηγή: metaforespress.gr