Κατατέθηκε στη Βουλή η τροπολογία στο πολυνομοσχέδιο για τα τέλη κυκλοφορίας οχημάτων.
Όπως προκύπτει από αυτή, προβλέπονται μειώσεις για τα παλαιότερα οχήματα, επιβολή τελών κυκλοφορίας στα υβριδικά.
Επίσης τα οχήματα διαχωρίζονται με βάση το έτος ταξινόμησης ως εξής:
Α’ ταξινόμηση στην Ελλάδα έως το 2000, α’ ταξινόμηση 2001-2005 και α’ ταξινόμηση από το 2006 ....
και μετά, ενώ διατηρείται ο διαχωρισμός για επιβατικά αυτοκίνητα τα οποία ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα μετά την 1η Νοεμβρίου 2010.
Στις τρεις πρώτες κατηγορίες τα τέλη κυκλοφορίας ορίζονται με βάση τον κυβισμό του αυτοκινήτου και είναι ενιαία για ΙΧ έως 1.357 κ.ε., ενώ στη συνέχεια τα ΙΧ τα οποία πρωτοκυκλοφόρησαν έως το 2000 έχουν μικρότερα τέλη σε σχέση με τα πιο «νέα».
Για αυτοκίνητα για τα οποία τα τέλη κυκλοφορίας προσδιορίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα η πρώτη κλίμακα στην οποία επιβάλλονται μηδενικά τέλη (0-100 γρ. διοξειδίου) περιορίζεται στα 90 γρ. διοξειδίου.
Δείτε εδώ την τροπολογία
Πηγή: enikonomia.gr
Όπως προκύπτει από αυτή, προβλέπονται μειώσεις για τα παλαιότερα οχήματα, επιβολή τελών κυκλοφορίας στα υβριδικά.
Επίσης τα οχήματα διαχωρίζονται με βάση το έτος ταξινόμησης ως εξής:
Α’ ταξινόμηση στην Ελλάδα έως το 2000, α’ ταξινόμηση 2001-2005 και α’ ταξινόμηση από το 2006 ....
και μετά, ενώ διατηρείται ο διαχωρισμός για επιβατικά αυτοκίνητα τα οποία ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα μετά την 1η Νοεμβρίου 2010.
Στις τρεις πρώτες κατηγορίες τα τέλη κυκλοφορίας ορίζονται με βάση τον κυβισμό του αυτοκινήτου και είναι ενιαία για ΙΧ έως 1.357 κ.ε., ενώ στη συνέχεια τα ΙΧ τα οποία πρωτοκυκλοφόρησαν έως το 2000 έχουν μικρότερα τέλη σε σχέση με τα πιο «νέα».
Για αυτοκίνητα για τα οποία τα τέλη κυκλοφορίας προσδιορίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα η πρώτη κλίμακα στην οποία επιβάλλονται μηδενικά τέλη (0-100 γρ. διοξειδίου) περιορίζεται στα 90 γρ. διοξειδίου.
Δείτε εδώ την τροπολογία
Πηγή: enikonomia.gr