Ο γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε συμφώνησε σε
ένεση ρευστότητας ύψους 1 δισεκ. ευρώ στην υπερχρεωμένη εταιρία
σιδηροδρόμων Deutsche Bahn και σε πρόσθετες επενδύσεις στο δίκτυό της,
όπως ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Μεταφορών. Η κυβέρνηση θα δώσει ...
το 1 δισ. ευρώ φέτος ή τον επόμενο χρόνο για να ενισχύσει κεφαλαιακά την Bahn. Μέσα στα επόμενα 4 χρόνια, το κράτος θα μπορέσει να επενδύσει ακόμα 1,4 δισ. ευρώ στο δίκτυό της, ανέφερε ο εκπρόσωπος του υπουργείου.
Η Deutsche Bahn έχει χρέος ύψους περίπου 20 δισ. ευρώ.
Τον Ιούλιο, ο οίκος αξιολόγησης αξιόχρεου Standard & Poor's υποβάθμισε την πιστοληπτική αξιολόγηση της εταιρίας σε «AA-« από «AA», επικαλούμενος τις αδύναμες επιδόσεις και την αβεβαιότητα για το χρονοδιάγραμμα και τα έσοδα της μερικής ιδιωτικοποίησης των μονάδων Arriva και Schenker. Η κεφαλαιακή ένεση έχει στόχο να αποφευχθούν περαιτέρω υποβαθμίσεις που θα αυξήσουν τις πληρωμές τόκων της Bahn.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας με τον Σόιμπλε, η κρατικά ελεγχόμενη Bahn θα μειώσει την πληρωμή μερισμάτων στην κυβέρνηση, τα οποία τα τελευταία χρόνια δίνονταν και πάλι στον όμιλο υπό την μορφή επενδύσεων στο σιδηροδρομικό δίκτυο, με το Βερολίνο να καλύπτει το όποιο έλλειμμα. Αυτό θα ανέλθει σε επιπλέον 1,4 δισ. ευρώ σε κρατικές επενδύσεις σε βάθος τετραετίας.
Πηγή: http://www.newsbeast.gr
το 1 δισ. ευρώ φέτος ή τον επόμενο χρόνο για να ενισχύσει κεφαλαιακά την Bahn. Μέσα στα επόμενα 4 χρόνια, το κράτος θα μπορέσει να επενδύσει ακόμα 1,4 δισ. ευρώ στο δίκτυό της, ανέφερε ο εκπρόσωπος του υπουργείου.
Η Deutsche Bahn έχει χρέος ύψους περίπου 20 δισ. ευρώ.
Τον Ιούλιο, ο οίκος αξιολόγησης αξιόχρεου Standard & Poor's υποβάθμισε την πιστοληπτική αξιολόγηση της εταιρίας σε «AA-« από «AA», επικαλούμενος τις αδύναμες επιδόσεις και την αβεβαιότητα για το χρονοδιάγραμμα και τα έσοδα της μερικής ιδιωτικοποίησης των μονάδων Arriva και Schenker. Η κεφαλαιακή ένεση έχει στόχο να αποφευχθούν περαιτέρω υποβαθμίσεις που θα αυξήσουν τις πληρωμές τόκων της Bahn.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας με τον Σόιμπλε, η κρατικά ελεγχόμενη Bahn θα μειώσει την πληρωμή μερισμάτων στην κυβέρνηση, τα οποία τα τελευταία χρόνια δίνονταν και πάλι στον όμιλο υπό την μορφή επενδύσεων στο σιδηροδρομικό δίκτυο, με το Βερολίνο να καλύπτει το όποιο έλλειμμα. Αυτό θα ανέλθει σε επιπλέον 1,4 δισ. ευρώ σε κρατικές επενδύσεις σε βάθος τετραετίας.
Πηγή: http://www.newsbeast.gr