Τη Δευτέρα 3 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί τελικά η τελετή για την
ολοκλήρωση των έργων στα Τέμπη, αντί της 1ης Απριλίου, όπως είχε αρχικά
προγραμματιστεί.
Σύμφωνα με δήλωση της υπεύθυνη Τύπου της «Αυτοκινητόδρομος ...
Αιγαίου Α.Ε.» Ειρήνης Ζαβρίδου, η τελετή εγκαινίων μετατίθεται για τις 3 Απριλίου, ώστε να μπορέσει να παραστεί και ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας.
Τα έργα εντάσσονται στο τμήμα Μαλιακός – Κλειδί του αυτοκινητοδρόμου, ενώ με το τμήμα αυτό του ΠΑΘΕ, στο οποίο περιλαμβάνεται και η μεγαλύτερη οδική σήραγγα των Βαλκανίων, μήκους 6 χλμ. (πρόκειται για τη μεσαία από τις τρείς δίδυμες σήραγγες), ολοκληρώνεται ο αυτοκινητόδρομος Αθήνας – Θεσσαλονίκης, μήκους περίπου 550 χλμ.
Η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με την παράδοση των 3 δίδυμων σηράγγων των Τεμπών, θα είναι πιο γρήγορη κατά 20 λεπτά.
Η σημερινή διαδρομή των 25 χλμ., στο εν λόγω τμήμα, θα εξακολουθήσει να υφίσταται για όσους την προτιμούν, ωστόσο θα είναι το μόνο τμήμα της παλιάς εθνικής οδού με διόδια, όπως προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης (η τιμή για ένα Ι.Χ. θα φτάνει τα 1,20 ευρώ).
Αντίστοιχα, η διαδρομή από τις σήραγγες θα κοστίζει 0,30 ευρώ περισσότερο, αύξηση που θα επιμεριστεί στους σταθμούς Λεπτοκαρυάς και Μακρυχωρίου.
To αντικείμενο εργασιών της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου
Υπενθυμίζεται ότι αντικείμενο εργασιών της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου είναι:
-η ανακατασκευή και αναβάθμιση του υφιστάμενου αυτοκινητόδρομου μήκους 230 χλμ. από τις Ράχες του Νομού Φθιώτιδος έως το Κλειδί του Νομού Ημαθίας, και η κατασκευή 3 νέων κόμβων, τον Βόρειο Κόμβο Κατερίνης, τον ημικόμβο Κορινού, τον ημικόμβο Αιγινίου,
-η κατασκευή και λειτουργία των νέων τμημάτων αυτοκινητόδρομου μήκους 25 χλμ. από τον Ευαγγελισμό του Νομού Λάρισας έως τη Σκοτίνα του Νομού Πιερίας, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 3 δίδυμες σήραγγες, 20 γέφυρες και τεχνικά,
-η κατασκευή και λειτουργία 5 νέων Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ), 4 κέντρων λειτουργίας και συντήρησης (ΚΛΣ), και τουλάχιστον 5 μετωπικών σταθμών διοδίων,
-η λειτουργία και συντήρηση του αυτοκινητόδρομου για 30 χρόνια, μέσω ενός πλήρως εξοπλισμένου Κέντρου Διαχείρισης, σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές ασφάλειας.
Πηγή: https://www.metaforespress.gr
Σύμφωνα με δήλωση της υπεύθυνη Τύπου της «Αυτοκινητόδρομος ...
Αιγαίου Α.Ε.» Ειρήνης Ζαβρίδου, η τελετή εγκαινίων μετατίθεται για τις 3 Απριλίου, ώστε να μπορέσει να παραστεί και ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας.
Τα έργα εντάσσονται στο τμήμα Μαλιακός – Κλειδί του αυτοκινητοδρόμου, ενώ με το τμήμα αυτό του ΠΑΘΕ, στο οποίο περιλαμβάνεται και η μεγαλύτερη οδική σήραγγα των Βαλκανίων, μήκους 6 χλμ. (πρόκειται για τη μεσαία από τις τρείς δίδυμες σήραγγες), ολοκληρώνεται ο αυτοκινητόδρομος Αθήνας – Θεσσαλονίκης, μήκους περίπου 550 χλμ.
Η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με την παράδοση των 3 δίδυμων σηράγγων των Τεμπών, θα είναι πιο γρήγορη κατά 20 λεπτά.
Η σημερινή διαδρομή των 25 χλμ., στο εν λόγω τμήμα, θα εξακολουθήσει να υφίσταται για όσους την προτιμούν, ωστόσο θα είναι το μόνο τμήμα της παλιάς εθνικής οδού με διόδια, όπως προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης (η τιμή για ένα Ι.Χ. θα φτάνει τα 1,20 ευρώ).
Αντίστοιχα, η διαδρομή από τις σήραγγες θα κοστίζει 0,30 ευρώ περισσότερο, αύξηση που θα επιμεριστεί στους σταθμούς Λεπτοκαρυάς και Μακρυχωρίου.
To αντικείμενο εργασιών της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου
Υπενθυμίζεται ότι αντικείμενο εργασιών της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου είναι:
-η ανακατασκευή και αναβάθμιση του υφιστάμενου αυτοκινητόδρομου μήκους 230 χλμ. από τις Ράχες του Νομού Φθιώτιδος έως το Κλειδί του Νομού Ημαθίας, και η κατασκευή 3 νέων κόμβων, τον Βόρειο Κόμβο Κατερίνης, τον ημικόμβο Κορινού, τον ημικόμβο Αιγινίου,
-η κατασκευή και λειτουργία των νέων τμημάτων αυτοκινητόδρομου μήκους 25 χλμ. από τον Ευαγγελισμό του Νομού Λάρισας έως τη Σκοτίνα του Νομού Πιερίας, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 3 δίδυμες σήραγγες, 20 γέφυρες και τεχνικά,
-η κατασκευή και λειτουργία 5 νέων Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ), 4 κέντρων λειτουργίας και συντήρησης (ΚΛΣ), και τουλάχιστον 5 μετωπικών σταθμών διοδίων,
-η λειτουργία και συντήρηση του αυτοκινητόδρομου για 30 χρόνια, μέσω ενός πλήρως εξοπλισμένου Κέντρου Διαχείρισης, σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές ασφάλειας.
Πηγή: https://www.metaforespress.gr