Έναν χρόνο μετά την επανέναρξη των εργασιών διάνοιξης των δίδυμων
σηράγγων, το πιο δύσκολο κομμάτι του μεγάλου έργου του Μετρό
Θεσσαλονίκης φτάνει αισίως στο τέλος του, όπως επανέλαβε σήμερα,
μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ, “Πρακτορείο 104,9 FM”, ...
o πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε, Γιάννης Μυλόπουλος.
«Την Κυριακή θα έχουμε την τελετή του “ξετρυπήματος” που λέμε, έτσι φτάνει δηλαδή και ο δεύτερος μετροπόντικας στο τέρμα του, που ήταν το εργοτάξιο στο σταθμό Αναλήψεως», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μυλόπουλος, επισημαίνοντας ότι ολοκληρώνεται με ασφάλεια το πιο αβέβαιο και δύσκολο κομμάτι ενός υπόγειου έργου, που απαιτούσε χειρουργική ακρίβεια και προσοχή.
“Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος μπει αυτή τη στιγμή στη σήραγγα από τον νέο σιδηροδρομικό σταθμό θα βγει στη Νέα Ελβετία. ‘Ετσι, το σύνολο της διαδρομής της βασικής γραμμής είναι ανοιχτό”, ανέφερε ο κ.Μυλόπουλος, τονίζοντας ωστόσο ότι το πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι έχει διασφαλιστεί η χρηματοδότηση της βασικής γραμμής, αλλά και της επέκτασης της Καλαμαριάς.
“Η χρηματοδότηση πλέον είναι απολύτως διασφαλισμένη, καταλαβαίνετε ότι μιλάμε για ένα έργο το οποίο με ασφάλεια μπορούμε να πούμε ότι το 2020 θα αρχίσουμε να το παραδίδουμε”, υπογράμμισε ο κ. Μυλόπουλος και συμπλήρωσε:
“μετά από αυτό και μετά την ολοκλήρωση της υπόθεσης (του σταθμού) της Βενιζέλου και τη δρομολόγηση και της υπόθεσης (του σταθμού) της Αγίας Σοφίας, πλέον το έργο προχωρεί χωρίς προσκόμματα, δηλαδή δεν υπάρχουν εμπόδια (σ.σ. και στους δύο σταθμούς βρέθηκαν σημαντικές αρχαιότητες, που ιδίως στην περίπτωση του σταθμού Βενιζέλου προκάλεσαν μεγάλες καθυστερήσεις στην υλοποίηση του έργου)”.
Στη Θεσσαλονίκη υπολογίζεται ότι 250.000 άνθρωποι θα κυκλοφορούν κάθε μέρα με το Μετρό. “Αντιλαμβάνεστε τι θα σημαίνει αυτό σε όρους μείωσης του κυκλοφοριακού, υπολογίζουμε ότι θα κυκλοφορούν περίπου 80.000 λιγότερα αυτοκίνητα”, τόνισε.
Το 2020 το Μετρό θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι τη Νέα Ελβετία, όπως ανέφερε ο κ. Μυλόπουλος, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι θα χρειαστεί να γίνουν δοκιμές ασφαλείας.
Προς το τέλος του καλοκαιριού, σημείωσε, θα έχουν στα χέρια τους οι υπεύθυνοι τις σχετικές μελέτες, οι οποίες θα υποδεικνύουν αν θα είναι ασφαλές να περνά ο συρμός και παράλληλα να εκτελούνται οι εργασίες στον σταθμό της Βενιζέλου.
“Μας ενδιαφέρει το θέμα της ασφάλειας. Αν δηλαδή το να περνάει το τρένο θα είναι ασφαλές γι’ αυτούς που δίπλα θα κατασκευάζουν τον σταθμό. Όπως ξέρετε θα προκαλέσει κάποιες μετακινήσεις, κάποιους τριγμούς, κάποια προβλήματα.
Εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα. Για να μπορέσουμε να απαντήσουμε πρέπει να ολοκληρωθούν οι οριστικές μελέτες της κατασκευής του σταθμού της Βενιζέλου” είπε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. και διευκρίνισε:
“Να ξεκινήσει δηλαδή (το Μετρό) την πρώτη του λειτουργία από τη Νέα Ελβετία και να φτάσει μέχρι το Σιντριβάνι και αυτό για όσο διάστημα χρειαστεί μέχρι να ολοκληρωθεί ο Σταθμός Βενιζέλου.
Μόλις ολοκληρωθεί ο Σταθμός Βενιζέλου ή τουλάχιστον ολοκληρωθούν αυτά τα οποία προκαλούν αβεβαιότητα στο να περνάει το τρένο, το τρένο θα περάσει και από τη Βενιζέλου και θα φτάσει μέχρι τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό”.
Ο κ. Μυλόπουλος επισήμανε ότι η Θεσσαλονίκη πρέπει να προετοιμάσει και τη θεσμική της υποδομή, τον φορέα δηλαδή ο οποίος θα συντονίσει, θα επιβλέψει και θα λειτουργήσει τις δημόσιες συγκοινωνίες από το 2020 και μετά.
Πηγή: https://www.metaforespress.gr
o πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε, Γιάννης Μυλόπουλος.
«Την Κυριακή θα έχουμε την τελετή του “ξετρυπήματος” που λέμε, έτσι φτάνει δηλαδή και ο δεύτερος μετροπόντικας στο τέρμα του, που ήταν το εργοτάξιο στο σταθμό Αναλήψεως», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μυλόπουλος, επισημαίνοντας ότι ολοκληρώνεται με ασφάλεια το πιο αβέβαιο και δύσκολο κομμάτι ενός υπόγειου έργου, που απαιτούσε χειρουργική ακρίβεια και προσοχή.
“Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος μπει αυτή τη στιγμή στη σήραγγα από τον νέο σιδηροδρομικό σταθμό θα βγει στη Νέα Ελβετία. ‘Ετσι, το σύνολο της διαδρομής της βασικής γραμμής είναι ανοιχτό”, ανέφερε ο κ.Μυλόπουλος, τονίζοντας ωστόσο ότι το πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι έχει διασφαλιστεί η χρηματοδότηση της βασικής γραμμής, αλλά και της επέκτασης της Καλαμαριάς.
“Η χρηματοδότηση πλέον είναι απολύτως διασφαλισμένη, καταλαβαίνετε ότι μιλάμε για ένα έργο το οποίο με ασφάλεια μπορούμε να πούμε ότι το 2020 θα αρχίσουμε να το παραδίδουμε”, υπογράμμισε ο κ. Μυλόπουλος και συμπλήρωσε:
“μετά από αυτό και μετά την ολοκλήρωση της υπόθεσης (του σταθμού) της Βενιζέλου και τη δρομολόγηση και της υπόθεσης (του σταθμού) της Αγίας Σοφίας, πλέον το έργο προχωρεί χωρίς προσκόμματα, δηλαδή δεν υπάρχουν εμπόδια (σ.σ. και στους δύο σταθμούς βρέθηκαν σημαντικές αρχαιότητες, που ιδίως στην περίπτωση του σταθμού Βενιζέλου προκάλεσαν μεγάλες καθυστερήσεις στην υλοποίηση του έργου)”.
Στη Θεσσαλονίκη υπολογίζεται ότι 250.000 άνθρωποι θα κυκλοφορούν κάθε μέρα με το Μετρό. “Αντιλαμβάνεστε τι θα σημαίνει αυτό σε όρους μείωσης του κυκλοφοριακού, υπολογίζουμε ότι θα κυκλοφορούν περίπου 80.000 λιγότερα αυτοκίνητα”, τόνισε.
Το 2020 το Μετρό θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι τη Νέα Ελβετία, όπως ανέφερε ο κ. Μυλόπουλος, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι θα χρειαστεί να γίνουν δοκιμές ασφαλείας.
Προς το τέλος του καλοκαιριού, σημείωσε, θα έχουν στα χέρια τους οι υπεύθυνοι τις σχετικές μελέτες, οι οποίες θα υποδεικνύουν αν θα είναι ασφαλές να περνά ο συρμός και παράλληλα να εκτελούνται οι εργασίες στον σταθμό της Βενιζέλου.
“Μας ενδιαφέρει το θέμα της ασφάλειας. Αν δηλαδή το να περνάει το τρένο θα είναι ασφαλές γι’ αυτούς που δίπλα θα κατασκευάζουν τον σταθμό. Όπως ξέρετε θα προκαλέσει κάποιες μετακινήσεις, κάποιους τριγμούς, κάποια προβλήματα.
Εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα. Για να μπορέσουμε να απαντήσουμε πρέπει να ολοκληρωθούν οι οριστικές μελέτες της κατασκευής του σταθμού της Βενιζέλου” είπε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. και διευκρίνισε:
“Να ξεκινήσει δηλαδή (το Μετρό) την πρώτη του λειτουργία από τη Νέα Ελβετία και να φτάσει μέχρι το Σιντριβάνι και αυτό για όσο διάστημα χρειαστεί μέχρι να ολοκληρωθεί ο Σταθμός Βενιζέλου.
Μόλις ολοκληρωθεί ο Σταθμός Βενιζέλου ή τουλάχιστον ολοκληρωθούν αυτά τα οποία προκαλούν αβεβαιότητα στο να περνάει το τρένο, το τρένο θα περάσει και από τη Βενιζέλου και θα φτάσει μέχρι τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό”.
Ο κ. Μυλόπουλος επισήμανε ότι η Θεσσαλονίκη πρέπει να προετοιμάσει και τη θεσμική της υποδομή, τον φορέα δηλαδή ο οποίος θα συντονίσει, θα επιβλέψει και θα λειτουργήσει τις δημόσιες συγκοινωνίες από το 2020 και μετά.
Πηγή: https://www.metaforespress.gr