παλαιότερων προστίμων στη συγκεκριμένη ομάδα.
«Οι μετακινήσεις είναι δικαίωμα του
πολίτη. Ένα δικαίωμα που ο πολίτης για λόγους κοινωνικούς το έχει
στερηθεί -και αναφέρομαι στους ανέργους- κι εμείς οφείλουμε να το
αποκαταστήσουμε. Είναι μια στοιχειώδης πρωτοβουλία απέναντι στον
πολιτισμό μας. Δεν είναι δυνατόν να θεωρούμαστε πολιτισμένη κοινωνία και
εκ προοιμίου να αφήνουμε στο περιθώριο ανθρώπους που για λόγους
συγκυρίας περνούν αυτή τη δυσκολία» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παππάς,
επισημαίνοντας πως «εμείς δεν κάναμε τίποτα περισσότερο από το
αυτονόητο».
Ερωτηθείς εάν σε επόμενη φάση θα δίνουν και ρέστα τα μηχανήματα του ΟΑΣΘ για τους επιβάτες που εκδίδουν το εισιτήριό τους εντός του λεωφορείου, ο κ. Παππάς απάντησε: «Το έχουμε υπόψιν. Πρέπει να κάνουμε μια πολύ μεγάλη αλλαγή σε μηχανήματα κ.λπ. Δεν είναι εύκολο αυτή τη στιγμή να το αντιμετωπίσουμε και θέλω να είμαι απολύτως ειλικρινής. Μας προβληματίζει είναι η αλήθεια, αλλά θα πρέπει να βρούμε μια τομή που να μας επιτρέπει να είναι και χρηστική για τον πολίτη αλλά και το χαμηλότερο δυνατό κόστος για τον οργανισμό [...] Δεν έχουμε αυτή τη στιγμή κάποια μελέτη που να μας δείχνει τη δυνατότητα, με τους όρους που προανέφερα, να επιλύσουμε κι αυτό το πρόβλημα. Πάντως, η πρόθεσή μας είναι σαφώς να βρούμε λύση και γι' αυτό».
Όπως είπε ο νέος πρόεδρος του ΟΑΣΘ, «αυτή τη στιγμή ο οργανισμός δεν είναι στην καλύτερη οικονομική κατάσταση και πρέπει να τη συμμαζέψουμε», με την προσπάθεια να επικεντρώνεται κυρίως στο «να βγάλουμε κυρίως κάποια λεωφορεία παραπάνω έξω για να εξυπηρετούνται οι πολίτες» και «να πληρώσουμε τους εργαζόμενους, οι οποίοι ήταν απλήρωτοι για δύο μήνες».
«Βάλαμε κάποιους άξονες» σημείωσε ο κ. Παππάς και εξήγησε: «Κατ' αρχήν όσο το δυνατόν γρηγορότερα να εκκαθαρίσουμε τον οργανισμό, να θέσουμε τις νέες βάσεις για τον νέο οργανισμό και να τον συνδέσουμε με το συνολικό σχέδιο για την ανασυγκρότηση των αστικών συγκοινωνιών. Γιατί αστικές συγκοινωνίες δεν είναι μόνο τα λεωφορεία».
Σε ερώτηση αν υπάρχει προοπτική συνεργασίας με την ΕΛΒΟ για την αντικατάσταση των "γερασμένων" λεωφορείων στον στόλο του ΟΑΣΘ, ο κ. Παππάς ανέφερε: «Αυτό είναι ένα ζήτημα κυβερνητικής πολιτικής και πρέπει να το δούμε μ' εκείνους. Προφανώς εμείς έχουμε την ανάγκη να πετύχουμε την καλύτερη δυνατή συνεργασία. Φυσικά μας ενδιαφέρει ενδεχομένως και η ΕΛΒΟ αλλά δεν θέλω εγώ να προτρέξω και να μιλήσω για ζητήματα που -θα μου επιτρέψετε να χρησιμοποιήσω την έκφραση- είναι άλλου παππά ευαγγέλιο. Έχουμε κι εμείς βεβαίως το μερτικό μας σ' αυτή την ιστορία και μας ενδιαφέρει να δούμε πώς θα το λύσουμε».
Ο νέος πρόεδρος του ΟΑΣΘ δήλωσε αισιόδοξος σε ό,τι αφορά την προοπτική να μπει τάξη στον ΟΑΣΘ, λέγοντας χαρακτηριστικά πως «έχω περάσει πολλά κύματα στη ζωή μου και έχω πει ότι είμαι καταδικασμένος να είμαι αισιόδοξος».
Σε ερώτηση αν θα φτάσουν ως τη Δικαιοσύνη φαινόμενα κακοδιαχείρισης που τυχόν θα εντοπιστούν στον οργανισμό, απάντησε: «Δεν είναι σκόπιμο σ' εμένα να αναφέρομαι σε τέτοια ζήτηματα. Αυτό που έχω υποχρέωση να κάνω [...] είναι να προχωρήσω όλη αυτή τη διαδικασία. Αν δεν το κατορθώσω, θα είμαι εγώ υπόλογος, αν το κατορθώσω και υπάρξουν υπόλογοι προφανές είναι ότι πρέπει να δώσουν εξηγήσεις. Μην μπούμε όμως με τη λογική ενός ρεβανσισμού, αλλά με τη λογική μιας εξυγίανσης. Προφανώς οι ευθύνες, αν υπάρξουν, θα αποδοθούν. Και όσοι φοβούνται γι' αυτό καλά κάνουν και φοβούνται».
Πηγή: https://left.gr
Δήλωσε συγκινημένος από τις τις αντιδράσεις που υπήρξαν, «οι οποίες ήταν πολύ σημαντικές και μερικές ήταν και πολύ ενθουσιώδεις» και χαρακτήρισε επίσης αυτονόητη τη διαγραφή παλαιότερων προστίμων σε ανέργους, αναρωτώμενος: «Από ποιον να ζητήσω πρόστιμο; Τι είναι, τζαμπατζής ο άνθρωπος;».«Έχουμε μια αρχή την οποία συνομολογήσαμε όλοι. Ως κοινό αγαθό, οι συγκοινωνίες αφορούν όλους τους πολίτες. Αφορούν τους πολίτες που πρέπει να έχουν ίσα δικαιώματα. Και ο πολιτισμός μας αναδεικνύεται εφόσον εμείς μπορούμε να εξασφαλίσουμε αυτά τα δικαιώματα στους πολίτες, κυρίως όμως στους πολίτες που δεν έχουν δυνατότητες να τα εξασφαλίσουν μόνοι τους, όπως είναι τα παιδιά, οι άνεργοι, οι ηλικιωμένοι, οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες. Δεν είναι ζήτημα ευαισθησίας, είναι ζήτημα πολιτισμού» συμπλήρωσε ο κ. Παππάς.
Ερωτηθείς εάν σε επόμενη φάση θα δίνουν και ρέστα τα μηχανήματα του ΟΑΣΘ για τους επιβάτες που εκδίδουν το εισιτήριό τους εντός του λεωφορείου, ο κ. Παππάς απάντησε: «Το έχουμε υπόψιν. Πρέπει να κάνουμε μια πολύ μεγάλη αλλαγή σε μηχανήματα κ.λπ. Δεν είναι εύκολο αυτή τη στιγμή να το αντιμετωπίσουμε και θέλω να είμαι απολύτως ειλικρινής. Μας προβληματίζει είναι η αλήθεια, αλλά θα πρέπει να βρούμε μια τομή που να μας επιτρέπει να είναι και χρηστική για τον πολίτη αλλά και το χαμηλότερο δυνατό κόστος για τον οργανισμό [...] Δεν έχουμε αυτή τη στιγμή κάποια μελέτη που να μας δείχνει τη δυνατότητα, με τους όρους που προανέφερα, να επιλύσουμε κι αυτό το πρόβλημα. Πάντως, η πρόθεσή μας είναι σαφώς να βρούμε λύση και γι' αυτό».
Όπως είπε ο νέος πρόεδρος του ΟΑΣΘ, «αυτή τη στιγμή ο οργανισμός δεν είναι στην καλύτερη οικονομική κατάσταση και πρέπει να τη συμμαζέψουμε», με την προσπάθεια να επικεντρώνεται κυρίως στο «να βγάλουμε κυρίως κάποια λεωφορεία παραπάνω έξω για να εξυπηρετούνται οι πολίτες» και «να πληρώσουμε τους εργαζόμενους, οι οποίοι ήταν απλήρωτοι για δύο μήνες».
«Βάλαμε κάποιους άξονες» σημείωσε ο κ. Παππάς και εξήγησε: «Κατ' αρχήν όσο το δυνατόν γρηγορότερα να εκκαθαρίσουμε τον οργανισμό, να θέσουμε τις νέες βάσεις για τον νέο οργανισμό και να τον συνδέσουμε με το συνολικό σχέδιο για την ανασυγκρότηση των αστικών συγκοινωνιών. Γιατί αστικές συγκοινωνίες δεν είναι μόνο τα λεωφορεία».
Σε ερώτηση αν υπάρχει προοπτική συνεργασίας με την ΕΛΒΟ για την αντικατάσταση των "γερασμένων" λεωφορείων στον στόλο του ΟΑΣΘ, ο κ. Παππάς ανέφερε: «Αυτό είναι ένα ζήτημα κυβερνητικής πολιτικής και πρέπει να το δούμε μ' εκείνους. Προφανώς εμείς έχουμε την ανάγκη να πετύχουμε την καλύτερη δυνατή συνεργασία. Φυσικά μας ενδιαφέρει ενδεχομένως και η ΕΛΒΟ αλλά δεν θέλω εγώ να προτρέξω και να μιλήσω για ζητήματα που -θα μου επιτρέψετε να χρησιμοποιήσω την έκφραση- είναι άλλου παππά ευαγγέλιο. Έχουμε κι εμείς βεβαίως το μερτικό μας σ' αυτή την ιστορία και μας ενδιαφέρει να δούμε πώς θα το λύσουμε».
Ο νέος πρόεδρος του ΟΑΣΘ δήλωσε αισιόδοξος σε ό,τι αφορά την προοπτική να μπει τάξη στον ΟΑΣΘ, λέγοντας χαρακτηριστικά πως «έχω περάσει πολλά κύματα στη ζωή μου και έχω πει ότι είμαι καταδικασμένος να είμαι αισιόδοξος».
Σε ερώτηση αν θα φτάσουν ως τη Δικαιοσύνη φαινόμενα κακοδιαχείρισης που τυχόν θα εντοπιστούν στον οργανισμό, απάντησε: «Δεν είναι σκόπιμο σ' εμένα να αναφέρομαι σε τέτοια ζήτηματα. Αυτό που έχω υποχρέωση να κάνω [...] είναι να προχωρήσω όλη αυτή τη διαδικασία. Αν δεν το κατορθώσω, θα είμαι εγώ υπόλογος, αν το κατορθώσω και υπάρξουν υπόλογοι προφανές είναι ότι πρέπει να δώσουν εξηγήσεις. Μην μπούμε όμως με τη λογική ενός ρεβανσισμού, αλλά με τη λογική μιας εξυγίανσης. Προφανώς οι ευθύνες, αν υπάρξουν, θα αποδοθούν. Και όσοι φοβούνται γι' αυτό καλά κάνουν και φοβούνται».
Πηγή: https://left.gr