Στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ΕΛΤΑ Courier, με την εισαγωγή νέων υπηρεσιών αναφέρθηκε ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Κωνσταντίνος Ξανθόπουλος, στο πλαίσιο του 4ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2021....
Όπως τόνισε, «η περσινή χρονιά ήταν “ευκαιρία” για βελτίωση για την επόμενη ημέρα. Ωστόσο, κρίσιμης σημασίας είναι η εμπειρία του πελάτη/καταναλωτή. Οπότε, αποφασίσαμε στρατηγικά να δώσουμε βάρος στη βελτίωση του customer service».
Όπως σημείωσε ο κ. Ξανθόπουλος, η ΕΛΤΑ Courier αποφάσισε να επενδύσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, εισάγοντας νέες υπηρεσίες και επενδύοντας σε νέες υποδομές για να στηριχθεί ο μεγάλος όγκος ηλεκτρονικού εμπορίου και οι καταναλωτικές απαιτήσεις.
*Η ομιλία του Κ. Ξανθόπουλου από το 5:19:22
Μεταξύ άλλων, η εταιρεία προχώρησε στο λανσάρισμα της εφαρμογής «ELTA Courier Mobile App» προς διευκόλυνση, τόσο του αποστολέα, όσο και του παραλήπτη, που όπως επεσήμανε, αποτελεί «μια ψηφιακή διαχείριση της last mile (τελευταίο μίλι) παράδοσης».
Επίσης, η εταιρεία σύντομα θα λανσάρει την εφαρμογή «ELTΑ Courier market place», όπου κάποιος, είτε έχει e-shop, είτε όχι, θα μπορεί να προωθεί τα προϊόντα του στην αγορά.
Καταλήγοντας, ο εμπορικός διευθυντής της ΕΛΤΑ Courier σημείωσε «σε μια δύσκολη χρονιά υλοποιήσαμε έργα, όπως τα παραπάνω, να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα μετασχηματισμού μας, ώστε να είμαστε μια πλήρως ψηφιοποιημένη εταιρεία με ψηφιοποιημένες παροχές και υπηρεσίες και με έμφαση στην εμπειρία του πελάτη».