Βίντεο από ταχυδρομικό κατάστημα της Χαλκιδικής που κυκλοφορεί στα sosial media και δείχνει πολίτες-πελάτες να ψάχνουν μόνοι τους την αλληλογραφία τους παρουσιάζει με ανάγλυφο τρόπο την παρακμή που έχει φτάσει το δίκτυο μας αλλά και τον ψηφιακό μετασχηματισμό που ....ονειρεύεται η διοίκηση.
Ο ...ψηφιακός ταχυδρόμος θα αντικατασταθεί με τον ίδιο τον πελάτη «στο βίντεο παρακολουθούμε ταχύρρυθμα σεμινάρια εκμάθησης στον τρόπο εύρεσης και ταξινόμησης της αλληλογραφίας». [Όπως καταλαβαίνετε δεν αναπαράγουμε το βίντεο για λόγους προστασίας ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων].
Αντίστοιχη βέβαια είναι η κατάσταση επί μήνες και στην Μ.Δ. Βόλου, με τους πελάτες να μας καταγγέλλουν καθημερινά στα τοπικά μέσα ότι δεν λαμβάνουν ή λαμβάνουν με πολλούς μήνες καθυστέρηση την αλληλογραφία τους. Επιτέλους λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει, αν συνεχίσουμε έτσι δεν θα μείνει πελάτης και καλό είναι η αρμόδια περιφερειακή διεύθυνση να δώσει λύσεις στα προβλήματα και να μην παριστάνει τον παρατηρητή.