Χωρίς ιδιοκτήτη θα μείνουν εκατοντάδες φορτηγά και επαγγελματικά οχήματα μετά την εφαρμογή του νέου νόμου στις 27 Ιανουαρίου του 2022, που θέλει την απαγόρευση κυκλοφορίας των φορτηγών τεχνολογίας Euro 3 και κάτω.
Πανικός έχει προκληθεί στους επαγγελματίες οδηγούς των φορτηγών και των βαρέων οχημάτων, αφού στις 27 Ιανουαρίου του 2022 μπαίνει σε ισχύ η νέα νομοθεσία, με την οποία όλες οι μεταβιβάσεις των παραπάνω οχημάτων που θα ... πραγματοποιηθούν, θα πρέπει να είναι τουλάχιστον τεχνολογίας Euro 4 ώστε να μπορεί να κυκλοφορεί.
Πάνω από τα μισά φορτηγά είναι παλιάς τεχνολογίας & ρυπογόνα
Σύμφωνα με έρευνες, στην χώρα μας παραπάνω από το μισό του συνόλου των φορτηγών και επαγγελματικών οχημάτων που κυκλοφορούν, είναι παλαιάς τεχνολογίας και εξαιρετικά ρυπογόνα. Η νέα οδηγία του κράτους, έρχεται να δώσει ένα τέλος στην συγκεκριμένη κατάσταση, αφού θα επιτρέπει την μεταβίβαση φορτηγού Euro 3 ή και παλαιότερης τεχνολογίας αλλά ο νέος ιδιοκτήτης θα απαγορεύεται να το κυκλοφορήσει, συνεπώς για να συνεχίσει να κάνει την δουλειά του, χρειάζεται φορτηγό Euro 4 και πάνω. Πιο συγκεκριμένα, στο άρθρο 14 του 3887/2010 που σχετίζεται με τις «Μεταβιβάσεις αδειών Φορτηγών Δημοσίας Χρήσης», πέρα από την διορία, αναφέρεται και στις υφιστάμενες άδειες Φ.Δ.Χ., οι οποίες θα μετατραπούν σε Άδειες Οδικών Μεταφορών, ενώ εκτός από την ανωτέρω υποχρέωση θα βρίσκονται οι μεταβιβάσεις από κληρονομικά αίτια.
Διαβάστε περισσότερα (εδώ)
Πηγή: https://autoagora.gr